Kontakt

Redakcja
Nie udzielamy informacji na temat atrakcji turystycznych.
W tych sprawach należy skontaktować się z lokalną informacją turystyczną
biuro@polskieszlaki.pl

Formularz kontaktowy

O nas

Rodzinka tworząca PolskieSzlaki.pl

Cześć, tu Ania i Łukasz Piernikarczyk - Inspirujące Pierniki. Podróże po Polsce są naszą pasją od lat. Szukamy turystycznych perełek, tych popularnych i jeszcze nieodkrytych. Ze wspólnych wojaży przywozimy masę cudnych wspomnień i doświadczeń, którymi chętnie się z Wami dzielimy. Będzie nam bardzo miło, jeśli staną się dla Ciebie inspiracją!

Blogujemy od 2005 roku, zaczynałam tylko z Łukaszem, jako młode małżeństwo. Dziś to już cała aktywna rodzinka z naszymi trzema córkami - Natalią, Dominiką i najmłodszą Amelką. Pokazujemy im piękną Polskę. Dziś to już coś więcej, niż tylko pasja.
Naszą misją jest obalać mit "Cudze chwalicie, swego nie znacie"!

Nowinki technologiczne

Blogoportal ciągle jest wzbogacany, nie tylko o nowe treści, ale i możliwości oraz technologie. Polskie Szlaki są jak najbardziej społecznościowym serwisem, można tu poszerzać grono swoich znajomych, wysyłać do nich wiadomości prywatne, każdy jest też powiadamiany o nowych treściach.

Serwis ma swoje kanały w Social Media, jak Facebook, Instagram czy Youtube. Turyści mogą skorzystać bezpłatnie z aplikacji mobilnej, coraz chętniej wykorzystywanej przez młodych. To przeciwwaga dla tradycyjnych Polskich Szlaków, które skupiają nieco starszych Krajtroterów, a nawet seniorów.

Statystyki

Jeszcze słów kilka o statystykach portalu PolskieSzlaki.pl, które przedstawiają się imponująco. 8 sierpnia 2021 roku liczba Unikalnych Użytkowników na dzień sięgnęła blisko 80 tys. W tym wysokim sezonie pomiędzy majem a sierpniem 2021 roku portal odnotował blisko 9 mln odsłon.

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów

W 2021 roku mieliśmy ogromną przyjemność reprezentować nasze rodzime województwo Śląskie w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów. Było to dla nas nowe, wspaniałe doświadczenie. Musieliśmy z licznych atrakcji regionu stworzyć tylko dwa wpisy blogowe - było to ogromnym wyzwaniem.
W wyniku głosowania Internautów zajęliśmy 4. miejsce, z czego wyjątkowo byliśmy zadowoleni, bo konkurencja była niezwykle silna.

Influencers Live Awards

W maju 2022 roku uczestniczyliśmy w plebiscycie Influencers Live Awards, w którym, również głosami Internautów dostaliśmy się do pierwszej 10 w kategorii Podróże.

Nasze projekty

Nasza pasja stała się w pewnym sensie misją promowania turystycznej Polski i sprawiania, by inni zachwycili się nią tak, jak my. Dlatego wchodzimy we współpracę z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi oraz chętnymi na wspólne działania gminami, by jak najlepiej poznać ciekawe zakątki Polski, te bliskie i bardziej odległe, a przy tym dotrzeć do jak najszerszego grona Odbiorców. Tak właśnie rozpoczęły się nasze Projekty, z których pierwszy był Jurajskie Szlaki Jesienne, a później posypały się kolejne pomysły, które nigdy w naszych głowach nie gasną :)

Top atrakcje

Plebiscyt Top Atrakcje to autorski, coroczne projekt prowadzony przez portal Polskie Szlaki. Plebiscyt jest prowadzony nieprzerwanie od 2012 roku.

W plebiscycie, który odbywa się wiosna przed wakacjami, Krajtroterzy wybierają hity turystyczne na nadchodzący sezon turystyczny. Wydarzenie aktywuje turystów z zimowego odpoczynku i pobudza ich wyobraźnię, by nadchodzący letni sezon spędzić w naszym kraju.

Występy w telewizji!

6 czerwca 2022 roku Fakty TVN przeprowadziły z nami wywiad, gdzie przedstawialiśmy pomysły na tanie podróżowanie. Materiał był pokazany w głównym wydaniu.

We wrześniu 2020 roku dwukrotnie gościliśmy w TVP3 Katowice, gdzie opowiadaliśmy o rodzinnym zwiedzaniu naszego pięknego kraju. Pierwszym programem był Pokój na poddaszu, gdzie poprzez Skype opowiadaliśmy o naszej pasji. Następnie w studiu programu Dzikie Budziki przekonywaliśmy, że rodzinne zwiedzanie może być wspaniałym sposobem na życie.

National Geographic o nas!

W październiku 2016 roku zauważył nas National Geographic, który zamieścił w portalu wywiad z redaktorką Polskich Szlaków oraz jej "uroczą galerię zdjęć". Jesteśmy również zapraszani jako dziennikarze na wydarzenia turystyczne, np. na otwarcie Parku Nauki i Ewolucji w Krasiejowie czy do Szczebrzeszyna na wyjazd studyjny w ramach akcji promocyjnej "W Szczebrzeszynie chrząszcz..."

Polskie Radio Czwórka - wywiad do programu Hotspot

W październiku 2017 roku zostaliśmy zaproszeni do Polskiego Radia, gdzie udzieliliśmy wywiadu do programu Hotspot. Opowiadaliśmy o naszej pięknej Polsce, jak uwielbiamy ją zwiedzać i pokazywać innym. Skupiliśmy się wtedy na Kaszubach i Podlasiu, bo te wyjazdy mieliśmy akurat "na świeżo", ale nie zapomnieliśmy też o Jurze, która jest naszym szczególnym konikiem. Tam też wyjaśniliśmy znaczenie naszego autorskiego słowa - Krajtroter, które oznacza miłośników podróży po Polsce czyli tak naprawdę nas :)

Obecność w badaniu Gemius/PBI

Przynajmniej dwukrotnie nasz portal znalazł się w niezależnym badaniu Gemius/PBI aktywności internautów dla kategorii turystyka. Być może portal pojawił się więcej razy, ale niestety dostęp do wyników badania nie jest powszechny.

Pierwszy raz portal PolskieSzlaki.pl pojawił się w lipcu 2018 roku i z wynikiem 995 tys. użytkowników znalazł się na 11. miejscu, jako jedyny nie związany z noclegami i liniami lotniczymi - źródło.

Kolejny raz portal PolskieSzlaki.pl pojawił się w maju 2019. Tym raz nie posiadamy dokładnego wyniku - oscyluje on w okolicach 350 tys. użytkowników co dało nam 14. miejsce. Rownież i tym razem PolskieSzlaki.pl to jedyny portal nie będący wyszukiwarką noclegów lub lotów - źródło.

Wybrane patronaty medialne

Zoo Wrocław
Jurapark Bałtów
Energylandia
Park Nauki i Ewolucji Człowieka Krasiejów
Zatorland
Rowertour
Dare 2B
Gazeta Częstochowska

Współpraca z gminami i organizacjami turystycznymi

Blog i portal podróżniczy PolskieSzlaki.pl tworzymy z wielką pasją od 2005 roku. Naszym głównym celem jest promowanie atrakcji i ciekawych zakątków Polski. Chcielibyśmy, by inni zachwycili się nimi tak, jak my się zachwycamy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli gmin i innych jednostek samorządów terytorialnych oraz przedstawicieli wszelkich organizacji turystycznych do szeroko zakrojonej współpracy z nami.

Chętnie pokażemy w serwisie informacje na temat Państwa atrakcji turystycznych.

Istnieje możliwość zaproszenia redakcji portalu do Państwa gminy w celu zapoznania się z jej atrakcjami - wówczas samodzielnie i bezpłatnie zamieścimy odpowiednie teksty w portalu. W zamian oczekujemy bezpłatnych wejściówek do tych atrakcji oraz ewentualnego noclegu. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu.

Oczywiście wszystkie powyższe formy odpłatnej reklamy również są do Państwa dyspozycji.

Poniżej przedstawiamy referencje organizacji turystycznych, gmin i innych organizacji, z którymi współpracowaliśmy w przeszłości.

Kilkukrotnie miałem okazję (i przyjemność) współpracować z portalem Polskie Szlaki. To miłe doświadczenie, kiedy spotyka się ludzi z autentyczną pasją. I nie chodzi tu tylko o chęć poznawania i odkrywania nowych atrakcji, co także dzielenia się swoją wiedzą i wrażeniami z innymi w profesjonalny sposób.

We wrześniu 2020 roku Krynicka Organizacja Turystyczna zorganizowała study tour w Krynicy Zdroju na które zaprosiła wielu dziennikarzy i blogerów. Jednym z nich byli Ania i i Łukasz Piernikarczyk z portalu turystycznego Polskie Szlaki. 3 dniowa wizyta studyjna zaowocowała kilkoma bardzo dobrze sporządzonymi artykułami promującymi gminę Krynicę-Zdrój. Dobrze jest obecnie wykorzystywać artykuły rzucające nowe, obiektywne spojrzenie na atrakcje w naszym regionie okraszone ciekawymi ujęciami fotograficznymi i filmowymi, które możemy podlinkować na swoich portalach i przesyłać swoim gościom jako odpowiedź na pytanie "co robić w Krynicy?". Sam przebieg wizyty w Krynicy, rzetelność i terminowość w przekazaniu interesujących nas publikacji świadczy o Waszym profesjonaliźmie i fakcie, że turystyka to całe Wasze życie. Mam nadzieję, że zapału i pomysłu na opisywanie coraz to nowych polskich miejsc do zwiedzania, nigdy w Was nie przygaśnie.

Polskieszlaki.pl po prostu polecam ze względu na profesjonalne podejście. To, że turyści poszukują rzetelnej informacji jest oczywiste. Jednak nie wszyscy potrafią sprostać temu wymaganiu. Tym bardziej zatem doceniam, że zarówno w kwestii opisów podróży, wskazówek, zdjęć i doboru tematów wszystko jest na bardzo wysokim poziomie. Współpraca bez zastrzeżeń na każdym etapie. Polecam, gdyż dla gmin zainteresowanych turystyką taka forma działania może przynieść tylko korzyści.

Mamy nadzieję, że wspólny cel jakim jest upowszechnianie krajowej turystyki pozwoli nam podjąć owocną współpracę.

Materiały do pobrania

Jeżeli chcesz możesz zamieścić link do naszego portalu - będzie nam bardzo miło. Tutaj znajdziesz nasze logo i ikonka do pobrania (w formacie png, eps, svg) spakowane do zip. Znajduje się tam również wersja biała i czarna.