Szlaki rowerowe w Pułtusku

Narew
4.3

Szlak Bobra: Pułtusk – Kleszewo – Cmentarz Wojenny – Pułtusk, 6,7 km
Trasa rozpoczyna się przy bramie wjazdowej do Domu Poloni w Pułtusku i dalej wzdłuż wału przeciwpowodziowego prowadzi do miejscowości Kleszewo. Po około 3 km szlak skręca do ul. Kościuszki skąd prowadzi na teren Cmentarza Wojennego. Dalej trasa przebiega wzdłuż ogródków działkowych do ul. Wspólnej i do swego początku – Domu Polonii. Tuż przy śluzie zaprojektowano miejsce postojowe na odpoczynek. Krótki acz malowniczy szlak po nadnarwiańskich okolicach można połączyć ze zwiedzaniem cmentarza w Kleszewie.

Szlak Narwiański: Pułtusk – Ponikiew – Pawłówek – Szygówek, 9,6 km
Trasa rozpoczyna się na Rynku i biegnie przez most dla pieszych na drugą stronę Narwi. Później w lewo wałem przeciwpowodziowym do drogi Popławy – Ponikiew. Jedziemy drogą biegnącą skrajem Puszczy Białej, do Ponikwi. Dalej poprzez las do miejscowości Pawłówek, gdzie znajduje się pięknie położone miejsce postojowe nad Narwią. Dalej trasa skrajem Puszczy Białej biegnie do miejscowości Szygówek. Tam również zaprojektowano miejsce postojowe. Jest to wspaniały szlak prowadzący przez malownicze tereny nadnarwiańskie i fragmenty Puszczy Białej.

Pułtusk zamek

Szlak Pełty: Pułtusk – Olszak – Białowieża – Zakręt – Trzciniec – Głodowo – Przemiarowo – Chmielewo – Boby – Gnojno – Chmielewo – Lipa – Olszak – Pułtusk, 45,6 km
Niezwykle malownicza, miejscami dość trudna trasa prowadząca od Rynku w Pułtusku po okolicznych wioskach, aż do miejscowości Gnojno, gdzie czeka na nas wspaniały widok na rzekę Narew.

Szlak Puszczański: Pułtusk – Popławy – Grabówiec – Stara Wieś – Ośrodek Wypoczynkowy – Pułtusk, 13,5 km
Trasa rozpoczyna się na pułtuskim Rynku i dalej biegnie przez most dla pieszych do ulicy Bartodziejskiej na Popławach. Z ulicy Bartodziejskiej na 2 km trasa skręca w prawo na Osiedle Wyszkowskie i dalej północnym skrajem osiedla biegnie na zachodni skraj Puszczy Białej do miejscowości Grabówiec. Dalej szlak prowadzi przez starą wieś do ośrodka wypoczynkowego leżącego u brzegu Narwi na terenie Puszczy Białej. Z ośrodka trasa wzdłuż wału przeciwpowodziowego biegnie do Pułtuska. Przy ośrodku wypoczynkowym zlokalizowane jest miejsce postojowe.

Szlak Zielony: Pułtusk – Płocochowo – Lipniki – Gromin – Moszyn – Pułtusk, 22 km
Trasa rozpoczyna się na pułtuskim Rynku, jedziemy na most dla pieszych, a za nim skręcamy w prawo. Trasa biegnie do ul. Wyszkowskiej i dalej tą ulicą do przecięcia z ulicą Daszyńskiego. Potem ulicą Daszyńskiego i Jana Pawła II szlak dochodzi do ul. Mickiewicza. Po skręcie w lewo ul. Mickiewicza trasa wiedzie do ul. Słonecznej i dalej do Płocochowa. Z Płocochowa trasa wiedzie przez wsie Lipniki Stare, Gromin, Moszyn, Lipniki Nowe do Pułtuska. W miejscowości Płocochowo i Gromin zaprojektowano miejsca postojowe na odpoczynek.
źródło: http://pultusk.pl

Noclegi w Pułtusku

Tutaj znajdziesz duży wybór noclegów. Zamawiając nocleg na Booking.com za naszym pośrednictwem wspierasz nasz portal, za co z góry dziękujemy!
Booking.com

Zostaw swój email, a będziesz otrzymywać informacje o ciekawych miejscach w Polsce.

Nikomu nie dajemy Twojego maila! Zapisując się do newslettera oświadczasz, że zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania maili z naszego portalu i z postanowieniami regulaminu i polityką prywatności
Tutaj możesz założyć pełne konto w naszym portalu, do czego Cię serdecznie zachęcamy!

Wasze oceny i opinie

(4.3 głosów: 3)
Twoja ocena
Nie znalazłem żadnych opinii. Kliknij tutaj, by dodać pierwszą