Bardo, Anna Piernikarczyk

Bardo i Ząbkowice Śląskie

2017-05-28
2017-06-08 13:26:10
Nasze podróże możesz wygodnie przeczytać na naszym nowym blogu. Na chwilę obecną nie ma tam komentarzy i ocen, ale pracujemy nad tym :)

Już na wyjeździe z Kotliny Kłodzkiej wstapiliśmy do Barda i do Ząbkowic Śląskich. Wcześniej odwiedzaliśmy już te miejscowości, parę lat temu, więc to tylko taki spacerek. Bardo zrobiło się popularniejsze od ostatniej wizyty mam wrażenie. Przystań się rozwija, ludzi sporo i chętnych do spływu nie brakuje. Malownicze widoczki z mostem w tle 🙂

Ząbkowice natomiast poprawiły wygląd zabytków. Odmalowane, odrestaurowane, wyglądają obecnie lepiej. Krzywa Wieża udostępniona jest dla turystów, naprawdę ona jest krzywa 🙂 Tylko zamek jakiś taki ospały. Fajnie było znów zobaczyć te miejsca...

Nysa Kłodzka
Most w Bardzie Przystań w Bardzie Szlak Wodny Nysy Kłodzkiej Most gotycki w Bardzie Most w Bardzie Krzywa Wieża w Ząbkowicach Śląskich Kościół Św. Anny Laboratorium Frankensteina Ząbkowice Śląskie Izba Pamiątek w Ząbkowicach Śląskich Krzywa Wieża Mury miejskie w Ząbkowicach Baszta Gołębia Rynek w Ząbkowicach Śląskich Zamek w Ząbkowicach Zamek w Ząbkowicach Śląskich

2017-06-09 07:21:28

Dziękuję Wam wszystkim :) Tak, Danusiu, mieliśmy teraz wyjątkowe szczęście do pogody i wykorzystaliśmy to na maxa, choć miał to być spokojny wyjazd odpoczynkowy, bo świętowaliśmy z Łukaszem 20 lat jak jesteśmy razem (nie po ślubie). Ale dla mnie zwiedzanie to najlepszy odpoczynek :)

mokunka Krajtroter 218437 kilometrów
2017-06-08 22:40:13

Piękne Ząbkowice Ślaskie . Byliście nawet pod moim ulubionym Laboratorium Frankensteina, które z roku na rok wzbogaca się w nowe eksponaty i ...straszy coraz bardziej ;) Nic nie piszesz czy tym razem udało wam się odwiedzic to niesamowice miejsce, tak charakterystyczne dla tego miasteczka ? Ratusz przepiękny i krzywa wieża. Wracają wspomnienia.

pozdrawiam :)

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2017-06-08 21:46:48

Piękne zdjęcia Aniu,jak zawsze. I piękna pogoda:-) Macie szczęście do słonka. Ząbkowice i Krzywą Wieżę znam,ale Barda nie. Wspaniale zaplanowaliście wyjazd ,pobyt i powrót z Kotliny Kłodzkiej. Maksymalne wykorzystanie czasu,super. My także zawsze zwiedzamy coś " po trasie".

2017-06-08 21:34:07

Na krzywej wieży byłem i nie spadłem.Faktycznie ruiny zamku są w opłakanym stanie. Bardo mi znane ale ciągle zwiedzam tą miejscowość przelotnie .Może kiedyś uda mi sie tam spędzić więcej czasu.Fajną wycieczke zrobiliście sobie .

2017-06-08 20:27:06

Dziękuję Wam :) Romku, dawno Cię nie było :) Co do wakacji, plany nam się zmieniają i wahają :) Jeszcze nie wiemy, musimy coś z psem zaplanować :)

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2017-06-08 19:26:38

Super fotki.

Zastanawia mnie gdzie w tym roku w wakacje oko Twojego aparatu zagości. Dalej będziecie odkrywać wschodnią część Polski. Córki duże to zapewne kolonie (morze) a dorośli ?.

Pozdrawiam.

Joanna Krajtroter 72480 kilometrów
2017-06-08 14:44:34

Jak zawsze piękna wycieczka.

Anja Krajtroter 15945 kilometrów
2017-06-08 13:51:35

No to niezły objazd po Kotlinie zrobiliście. Co by nie było jednak podróż samochodem daje większe możliwości.