, Łukasz

2011-10-08
2012-02-13 23:37:21
Łukasz Krajtroter 3788 kilometrów

Uzupełniam opis wycieczki, jaką odbyłem wraz z przyjaciółki z KSM 8 października 2011 roku. Na szczycie zastaliśmy śnieg...

Spontaniczny wyjazd do Wisły na szlak w kierunku Baraniej Góry. Droga jest na prawdę spokojna, żeby nie powiedzieć zbyt nudna. Najbardziej popularny szlak na szczyt Baraniej góry początkowo wiedzie asfaltem. W końcowej fazie szlaku odbijamy w las i po kilkunastu minutach docieramy do Schroniska na Przysłopie. Postanawiamy odpocząć po zdobyciu szczytu, więc udajemy się w kierunku Baraniej Góry. Tego dnia pogoda nie sprzyjała wędrówkom. Mżawka i zimno. Tuż przed samym szczytem spotkał nas śnieg. Droga w niektórych partiach była bardzo nieprzyjemna - błoto i błoto.

Powrót do schroniska odbył się tą samą drogą. Po przybyciu na przełęcz Przysłop skorzystaliśmy z ciepła grzejnika i schroniskowego bufetu. Następnie zeszliśmy udając się w drogę powrotną.

Był to bardzo dobrze wykorzystany czas i symapatycznie zakończony sezon letni w górach 🙂

Beskid Śląski
Barania Góra

2012-02-15 16:13:16

Nie wiem dlaczego mam problem z galerią. Na mojej stronie ją widzę. W każdym bądź razie już niedługo nasze wycieczki będą dostępne na blogu naszeszlaki.wordpress.com. Serdecznie polecam :)

Danuta Krajtroter 37207 kilometrów
2012-02-14 22:11:49

Rzeczywiście zdjęcia można zobaczyć tylko przez mapę. Nie wiem dlaczego ich nie widać przez galerię.

Mam jeszcze inną propozycję zdobycia Baraniej Góry- od Kubalonki przez Stecówkę- Przysłop- Barania Góra- dalej do wyboru Dol.Białej lub Czarnej Wisełki. Od kiedy na szczycie jest wieża widokowa- można podziwiać przepiekne widoki na okoliczne szczyty i pasma górskie. Mam nadzieję, że następnym razem pogoda na Baraniej Górze będzie dla Ciebie bardziej łaskawa. Pozdrawiam :-)

Ostatnio edytowany: 2012-02-14 22:12

toja1358 Krajtroter 10687 kilometrów
2012-02-14 21:39:03

Łukaszu, nie wiem jak dodawałeś tę galerię - u mnie jej nie ma. Otwiera się 7 zdjęć poprzez mapę.

Wycieczka fajna. Wydaje mi się, że ciekawiej jest  wejść na Baranią szlakiem niebieskim z Fojtuli, a zejść do Przyslopu.Mgły przepiękne, mają taki tajemniczy urok, też było mi dane przywitać Baranią we mgle :)))

Krzysztof Krajtroter 7153 kilometrów
2012-02-14 21:15:30

Witam.

Zajrzałem tutaj, bo zobaczyłem cudne zdjęcie jesiennego lasu. Szkoda, że tylko jedno. Zapisałem go w swoim komputerze:)

Dzięki.

Dominik Dobros Krajtroter 2270 kilometrów
2012-02-14 14:51:48

Żaden sarkazm ;)
Podoba mi się zdjęcie i miejsce...

2012-02-14 14:34:13

[cytuj autor='Dobros Dominik (Vinterkalt)'] Zdjęcie i opis pierwsza klasa... aż muszę zaplanować wyprawę w to miejsce ;) Pozdrawiam, [/cytuj]

Mam nadzieję, że to nie sarkazm... :)

Galeria dodana. Nie było sposobności do robienia większej ilości zdjęć.

mokunka Krajtroter 219537 kilometrów
2012-02-14 11:20:55

[cytuj autor=' Danuta'] Szkoda że tylko jedno zdjęcie, ale może jesteś w trakcie przygotowywania pozostałych. Taka wyprawa w mgle też ma sporo uroku. Pozdrawiam :-) [/cytuj]

Wlaśnie, moze jeszcze fotki będa?! Fajna wyprawa Łukasz. pozdrawiam :)

Danuta Krajtroter 37207 kilometrów
2012-02-14 08:35:30

Dominik Dobros Krajtroter 2270 kilometrów
2012-02-14 08:26:35

Zdjęcie i opis pierwsza klasa... aż muszę zaplanować wyprawę w to miejsce ;)