Barania Góra jesiennie

, Łukasz

Spontaniczny wyjazd do Wisły na szlak w kierunku Baraniej Góry. Droga jest na prawdę spokojna, żeby nie powiedzieć zbyt nudna. Najbardziej popularny szlak na szczyt Baraniej góry początkowo wiedzie asfaltem. W końcowej fazie szlaku odbijamy w las i po kilkunastu minutach docieramy do Schroniska na Przysłopie. Postanawiamy odpocząć po zdobyciu szczytu, więc udajemy się w kierunku Baraniej Góry. Tego dnia pogoda nie sprzyjała wędrówkom. Mżawka i zimno. Tuż przed samym szczytem spotkał nas śnieg. Droga w niektórych partiach była bardzo nieprzyjemna - błoto i błoto.

Powrót do schroniska odbył się tą samą drogą. Po przybyciu na przełęcz Przysłop skorzystaliśmy z ciepła grzejnika i schroniskowego bufetu. Następnie zeszliśmy udając się w drogę powrotną.

Był to bardzo dobrze wykorzystany czas i symapatycznie zakończony sezon letni w górach 🙂

Barania Góra, Łukasz
Beskid Śląski, Łukasz
, Łukasz
2011-10-08

15 luty 2012 16:13

Nie wiem dlaczego mam problem z galerią. Na mojej stronie ją widzę. W każdym bądź razie już niedługo nasze wycieczki będą dostępne na blogu naszeszlaki.wordpress.com. Serdecznie polecam 🙂

14 luty 2012 22:11

Rzeczywiście zdjęcia można zobaczyć tylko przez mapę. Nie wiem dlaczego ich nie widać przez galerię.

Mam jeszcze inną propozycję zdobycia Baraniej Góry- od Kubalonki przez Stecówkę- Przysłop- Barania Góra- dalej do wyboru Dol.Białej lub Czarnej Wisełki. Od kiedy na szczycie jest wieża widokowa- można podziwiać przepiekne widoki na okoliczne szczyty i pasma górskie. Mam nadzieję, że następnym razem pogoda na Baraniej Górze będzie dla Ciebie bardziej łaskawa. Pozdrawiam :-)

Ostatnio edytowany: 2012-02-14 22:12

14 luty 2012 21:39

Łukaszu, nie wiem jak dodawałeś tę galerię - u mnie jej nie ma. Otwiera się 7 zdjęć poprzez mapę.

Wycieczka fajna. Wydaje mi się, że ciekawiej jest  wejść na Baranią szlakiem niebieskim z Fojtuli, a zejść do Przyslopu.Mgły przepiękne, mają taki tajemniczy urok, też było mi dane przywitać Baranią we mgle 🙂))

14 luty 2012 21:15

Witam.

Zajrzałem tutaj, bo zobaczyłem cudne zdjęcie jesiennego lasu. Szkoda, że tylko jedno. Zapisałem go w swoim komputerze🙂

Dzięki.

14 luty 2012 14:51

Żaden sarkazm 😉
Podoba mi się zdjęcie i miejsce...

14 luty 2012 14:34

[cytuj autor='Dobros Dominik (Vinterkalt)'] Zdjęcie i opis pierwsza klasa... aż muszę zaplanować wyprawę w to miejsce 😉 Pozdrawiam, [/cytuj]

Mam nadzieję, że to nie sarkazm... 🙂

Galeria dodana. Nie było sposobności do robienia większej ilości zdjęć.

14 luty 2012 11:20

[cytuj autor=' Danuta'] Szkoda że tylko jedno zdjęcie, ale może jesteś w trakcie przygotowywania pozostałych. Taka wyprawa w mgle też ma sporo uroku. Pozdrawiam :-) [/cytuj]

Wlaśnie, moze jeszcze fotki będa?! Fajna wyprawa Łukasz. pozdrawiam 🙂

14 luty 2012 08:35

14 luty 2012 08:26

Zdjęcie i opis pierwsza klasa... aż muszę zaplanować wyprawę w to miejsce 😉