, marian

2016-09-21 20:17:41

Krynica Zdrój -perła Beskidu Sądeckiego

Krynica Zdrój

Krynica Zdrój to jedna z największych uzdrowiskowych miejscowości w Beskidzie Sądeckim.Bardzo pragnąłem poznać te miasto.Rankiem pojechaliśmy pod wyciąg na Jaworzyne.Tam kolejką gondolową wjechaliśmy na szczyt .Wiem że to nie sposób na zdobywanie szczytów ale czas nam nie pozwalał bo jeszcze tego dnia chcemy poznać trochę miasto.Robimy parę fotek i podziwiamy te cudowne widoki górskie. Nie bardzo chce sie opuszczać to miejsce.W mieście udajemy się na deptak.mijamy prześliczne kwiatowe rzeżby,fontanny,liczne pijalnie wód,pomnik Nikifora......W Głównej Pijalni pijemy po kubku Kryniczanki.W Krynicy odbywał sie prawie festyn biegów i na deptaku było bardzo tłoczno.Muszę przyznać że wole troche spokojniejsze miejsca więc wybraliśmy się do Parku w którym ścieżki prowadzą na Góre Parkową.Na Góre Parkową można również wjechać kolejką.My tylko zwiedziliśmy tam mały drewniany kościółek i poszliśmy nad mały stawek gdzie pływały łabędzie.Chętnie bym wybrał się na Góre Parkową ale ten czas tak szybko mija i trzeba wracać do Piwnicznej.Może uda mi się tutaj jeszcze przyjechać na dłuższy czas .

Tadeusz Walkowicz Krajtroter 68331 kilometrów
2016-09-27 09:11:36

Krynica jest piękna, a widoki z Jaworzyny. Warto było zaglądnąc do schroniska PTTK Jaworzna Krynicka. Ostatnio byłem tu w zeszłym roku idąc Głównym Szlakiem Beskidzkim.

Pozdrawiam Tadek

Ostatnio edytowany: 2016-09-27 09:14

Lucy i Tom Krajtroter 21318 kilometrów
2016-09-23 14:08:35

Byłam tam będąc jeszcze w podstawówce. Oj duuużżoo się zmieniło. Piękne zdjęcia.

2016-09-22 21:44:12

[cytuj autor=' Danusia']Marianie,krajtroterzysz po szerokości:-) Fajne foty:-) Bardzo mi się to podoba,pisałam już o tym w którymś komentarzu. W Krynicy byłam parę lat temu. Oczywiście na Jaworzynę wjechaliśmy gondolami :-) Gdzie się da wjechać,my doliniarze-wjeżdżamy. [/cytuj]

Dziękuje Danusiu za miły komentarz.Teraz będę mówił jestem doliniarz  a my wjeżdzamy.Hi Hi

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2016-09-22 21:30:42

2016-09-22 19:29:41

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze.Oj lubię tak krajtorzyć ale to dzięki Waszej inspiracji i tak trochę Wam po piętach krocze.Hi hi

mokunka Krajtroter 219837 kilometrów
2016-09-22 19:06:17

[cytuj autor='Świątkowski Roman']Rzekło by się - piknie. Karkonosze maja Szklarską i Karpacz, Beskid Śląski Wisłe, Ustroń i Szczyrk, Pieniny Szczawnice a Beskid Sądecki Krynice miasto uzdrowiskowo-lecznicze. Troszkę Marianie pokrajtorzyłeś pozdrawiam         [/cytuj]

hihihi ;) Podoba mi się określenie "pokrajtorzyłeś" .Super !!!

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2016-09-22 17:53:58

Troszkę Marianie pokrajtorzyłeś

Lechna Weekendowy turysta 71 kilometrów
2016-09-22 11:30:32

fajna jest ta Krynica Zdrój

mokunka Krajtroter 219837 kilometrów
2016-09-22 09:03:43

Piekna -jak zawsze-Krynica Zdroj. Dreptamy po swoich śladach Marianie :) .

Byliśmy tam w maju , na Jaworzynie również ...ale skoro to wszystko tak ładnie obfociłeś i opisałeś , to w najbliższym czasie opiszę, może  nie całą Krynicę lecz  tylko Górę Parkową na ktorą Wam brakło czasu...

pozdrawiam :)

2016-09-22 08:38:41

Ślicznie, mamy Krynicę na świeżo jeszcze z wyprawy rok temu :) Marianie, nie przejmuj się, po to są gondole żeby z nich korzystać, my też wolimy czasem coś przyspieszyć, żeby więcej zobaczyć :) Czas zawsze goni na wycieczkach, bo nie tylko samo miasto wybrane jest do zobaczenia, ale też jak najwięcej w okolicy, bo przecież innym razem wybiera się znów inny region i głód poznania wygrywa :)

Maciej A Krajtroter 19115 kilometrów
2016-09-21 21:25:19

Przyjemny kurort górski. A Jaworzyna znakomita i latem i zimą :-)