Gródek-Polana Boryk (Basowiszcza)

, Andrzej Wieczerzynski

16-17 lipca Gródek 2008 r.

Basowiszcza - Festiwal Muzyki Młodej Białorusi

, Andrzej Wieczerzynski

16 lipca wyjechaliśmy z Białegostoku specjalnie wynajętym autobusem. Droga trwała ok. 40 minut. W Gródku najpierw poehal'śmy na pole namiotowe. Wieczorem wybraliśmy się na koncert. Tam grali takie zespoły jak: Znyuv, SOK, Barefooted Sun, Hanna Hitryk... Potem spacerowaliśmy po Gródku, gdzie głownie chcieliśmy zobaczyć Starą Synagogę i teren części miasta, XVI-XIX wieku.W jednym z licznych lokali zjedliśmy sniadanie. I tak skończył się pierwszy dzień.

17 lipca wstaliśmy, zjedliśmy kolacje i oczywiście odrazu na koncrert. Ale bylo eszcze zawczesnie. Czekalismy na koncert okolo 4 godzin! Koncert dopiero rozpoczął się o 14 godzine.Piersi wyszly Palace.Potym Krama, pol'ska grupa Lao Che i oczewiscieostatni wyszli Neuro Dube.Bylis'my tacy zmyn'czeni że nie chciało się nam spacerować i odrazu pośliśmy spać.

18 lipca ja czekałem najbardziej.Bo musiał występować mój ulubiony Białoruski zespół N.R.M. W ten dzień występowali 3 zespoly! Pierwszy to Ulis.Drugi Mroya.I nareszcie wyszly N.R.M.

Byłem naprawde zadowolony z koncertu! Zwiedzanie Basowiszcz szczególnie polecam wielbicielom dobrej muzyki! W Gródku bardzo często odbywają się festiwale, koncerty i imprezy.