Wycieczka na koniec Polski, czyli wypad na Hel

17.09.2016 – Hel

Przy okazji wizyty u kumpla, wybraliśmy się z rodzinką na Hel. Wstyd przyznać, ale na Helu ostatni raz byłem z 30 lat temu przy okazji jakichś kolonii. Tyle razy byliśmy w pobliżu (Władysławowo, Karwia), a jakoś nigdy nie było po drodze.

Fokarium, Marcin_Henioo

Na szczęście tego dnia dopisała pogoda, korków też nie było praktycznie wcale, więc wypad na koniec Polski był bardzo udany. Zaliczyliśmy oczywiście fokarium (bardzo ciekawe) i dobrą rybkę w restauracji, po czym udaliśmy się wzdłuż brzegu na koniec Polski (symbolizowała to sterta ogromnych głazów), ludzi mnóstwo, co odważniejsi łapali jeszcze jedne z ostatnich chyba promieni letniego słońca. Mój kumpel wykąpał się w morzu, a ja żałowałem, że nie zabrałem kąpielówek.

Wracając, zatrzymaliśmy się przy drewnianym kutrze, który jak mnie pamięć nie myli, zwie się WŁA 55, zapoznaliśmy się z jego fascynującą historią (zainteresowanych odsyłam do strony: http://www.naszbaltyk.com/wszystkie-kategorie/historia-artykuly/2944-historia-kutra-wla-55.html), po czym wróciliśmy nadbrzeżem do auta i do Redy, do mieszkania naszych znajomków.

, Marcin_Henioo

To był bez wątpienia bardzo udany, jednodniowy wypad.