Piękna Gąsienicowa wraz Karbem.

2016-07-06
2016-09-21 19:06:38
Janusz Jankowski Zapaleniec 570 kilometrów

Wyprawa chyba w jedno z piękniejszych miejsc w Tatrach Polskich .

Zakopane > Kuźnice > Dolina Gąsienicowa > Przełęcz Karb. > Hala Gąsienicowa > Schronisko Murowaniec w Tatrach > Plenerowa wystawa TPN w Zakopanem

Witam wszystkich miłośników pieszych wycieczek,dziś dzielę się z Wami moimi wrażeniami z wyprawy do Doliny Gąsinicowej i zachaczając o Karb.Starujemy z rana po 6,00 z Zakopca idziemy do Kuźnic i tam żółtym szlakiem (Dolina Jaworzynki)w kierunku Przełęczy między Kopami.Po dotarciu na przełęcz krótki odpoczynek i dalej maszerujemy niebieskim szlakiem w kierunku Doliny Gąsienicowej,omijamy narazie Murowaniec (zajdziemy w drodze powrotnej)i idziemy do Czarnego Stawu Gąsienicowego piękny i łatwy szlak z widokami dookoła głowy.Docieramy spokojnie do Czarnego Stawu i teraz czas na odpoczynek i doładowanie bateri.Siedzimy sobie nad tym stawem i nie możemy się nadziwić tymi przepięknym widokom.No nic trzeba iść dalej podchodzimy na Karb stromo ale krótko na szczycie przed nami stanął w całej okazałości Kościelec ,jeszcze nie mogę zdecydować się aby go zdobyć ,może kiedyś.Schodzimy niebieskim szlakiem w kierunku Zielonego Stawu i dalej czarnym szlakiem do Murowańca na kawę i ciasto.Po przerwie wracamy do Kuźnic niebieskim szlakiem .Z Kuźnic do Zakopca i tak minął dzień może nie długa trasa ale widoki cudo.Po południu kąpiel i oczywiście Krupówki.Pozdrawiam Wszystkich do zobaczenia naq szlakach.

Janusz Jankowski Zapaleniec 570 kilometrów