Karpacz plus Praga

, Pawel

Wycieczkę planowaliśmy z małym wyprzedzeniem ,był to wyjazd 4 dniowy. Rano wyjechaliśmy w stronę Karpacza, po drodze mijając miasteczko Bolków musieliśmy wstąpić i zwiedzić zamek Bolków. Zamek i widoki z wieży piękne więc warto stanąć na godzinkę ,że by zwiedzić zamek.
Po krótkiej przerwie ruszyliśmy w dalszą drogę do Karpacza.
Po przyjezdzie na miejsce poszliśmy na spacer po Karpaczu.
Do Karpacza mamy ok. 2,3h drogi więc bywamy tam 2-3 razy w roku. Będąc w Karpaczu na pewno trzeba wejść na Snieżkę ,
Zobaczyć Świątynie Wang, zaporę na Łomnicy, pozjeżdżać na zjeżdżalni saneczkowej super frajda nie tylko dla dzieci.
Warto też udać się do westernowego miasteczka w Sciegnach.
My jadąc do Karpacza mieliśmy wykupioną jednodniową wycieczkę do Pragi sprzedają je wszystkie biura podróży w Karpaczu i okolicach cena to ok.80-90zł za osobę. Plus ok. 400-500 koron na bilety ,obiad i jakieś pamiątki.
Drugiego dnia o godz 9.00 wyjechaliśmy autokarem na wycieczkę po Pradze.
Około godziny 13 zaczęliśmy zwiedzać Pragę z przewodnikiem naprawdę polecam byliśmy tam juz 3 raz i za każdym razem piękno Pragi naprawdę zaskakuje.
Polecamy wycieczkę z biura Sudety(super przewodnicy znający Pragę)
My oczy wiście wzieliśmy Pragę nocą to znaczy z pobytem na pokazie fontann. Polecamy.
Po całodziennym zwiedzaniu pięknej Pragi jedziemy metrem na nocny pokaz fontann po wszystkim wisadamy do autokaru i wracamy do Karpacza powrót ok. godziny 2-3 w nocy.
Trzeciego dnia postanowiliśmy pojechać do zamku Chojnik , wejście z pod parkingu jest dobrze oznakowane i po około 30-40 minutach jesteśmy już pod bramą zamku. Po powrocie resztę dnia spędzamy spacerując po Karpaczu.
Ostatniego dnia przed powrotem do domu pojechaliśmy zwiedzić Szklarska Porębę , w drodze z Karpacza do Szklarskiej Poręby polecam zatrzymać się i przejść się do wodospadu Szklarka.
Pod wieczór wyjeżdżamy do domu w pełni wypoczęci i szcęśliwi.