, violus

Tatry Polskie.

2016-03-20
2016-03-20 14:26:08
violus Krajtroter 4489 kilometrów

Dolina Suchej Wody prosty ,łatwy szlak który zaprowadzi nas do schroniska Murowaniec.

Zebrało się bardzo dużo wycieczek z odległych lat ale mając chwile czasu postanowiłam się nimi podzielić.Opisałam już dwie wycieczki teraz przyszedł czas na następne.Dolina Suchej Wody to tą doliną dojdziemy do schroniska i jeszcze dalej.Szlak rozpoczyna się w Brzezinach przy drodze Oswalda Balzera łączącej Zakopane z Morskim Okiem.Spokojny szlak który prowadzi szeroką kamienistą drogą wśród lasu. Po drodze mijamy olbrzymie głazy w korycie rzeki której nie widać a słychać.Nazwa "Sucha Woda"wzięła nazwę od potoku który częściowo płynie pod ziemią a częsciowo na powierzchni .Pomalutku dochodzimy do schroniska. Schronisko Murowaniec położone jest w Dolinie Suchej Wody na wysokości1505m.n.p.m. Po któtkim odpoczynku postanowiliśmy podejść nad Czarny Staw Gąsienicowy .Szlak bardzo łatwy zajmuje ok.30min. Początek maja w Zakopanem wiosna a tu tyle śniegu .Po zrobieniu kilku fotek schodzimy niestety tym samym szlakiem do parkingu gdzie zostawiliśmy samochód.Mówię nistety bo bardzo nie lubię wracać tą samą drogą ale dojechanie tutaj z Zakopanego busem graniczy z cudem nie ma żadnego połączenia może teraz coś się zmieniło. Szlak może mało widowiskowy ale warty czasu który tu spędziliśmy.

violus Krajtroter 4489 kilometrów