Krościenko, Tadeusz Walkowicz

Szczawnica - III dzień - Szczawnica - Krościenko - Trzy Korony - Sokolica - Krościenko - Szczawnica

2015-10-09
2015-10-11 08:52:13
Szczawnica > Krościenko > Trzy Korony > Sokolica > Krościenko > Szczawnica

Teraz najważniejszy dzień. Idę we Szczawnicy do Krościenka. Na szczytach gór mgła – godz. 8, po dotarciu do Krościenka, bez zmian. Idę na Trzy Korony, piękna jesień, ale Przełęczy Chwała Bogu, mgły. Gdy dotarłem Na Trzy Korony – takie widoki – lubię. Teraz przez górę Zamkową we mgle, niebieskim na Bajków, a potem Sokolicę … we mgle, wracam do żółtego do Krościenka, a potem do Szczawnicy …. Na dzisiaj dość… potem spacer … jutro wracam.

Krościenko

Dziś przeszedłem około 28 km.

Sobota piękna pogoda od rana, temperatura około 2 stopni C.

Na szlaku na Trzy Korony
Jesień
Jesień Jesień Jesień Przełęcz Chwała Bogu Jesień Jesień we mgle Coraz gorzej Widoki z Trzech Koron Widoki z Trzech Koron Widoki z Trzech Koron Widoki z Trzech Koron We mgle Dunajec i Czerwony Klasztor Teraz na Sokolice Teraz na Sokolice Jeszcze godzinę na Sokolicę Jesień we mgle Krościenko Krościenko Popołudniowy spacer Nad Grajcarkiem Nad Grajcarkiem Nad Grajcarkiem Nad Grajcarkiem W Parku Dolnym W Parku Dolnym Ciekawe drzewo

Ostatnie wycieczki użytkownika

2015-10-13 09:47:20

Danusiu było trudno, temperatura około 3 c, a  Ja na letnio, szybko do Szczawnic. Na kwaterze  10 C,  Gorące kupki zupek...... . Rano ... piękne słońce ... O ..C. Kupięję serki dla wnuczki Niny i wracam........

Maciej A Krajtroter 19118 kilometrów
2015-10-12 22:07:42

Fajna trasa po pięknych górkach,

taka pogoda dodaje tajemniczości

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2015-10-12 20:10:32

Przeszedłem 28 km... Jak to się lekko czyta. Tadeuszu,podziwiam ...padłabym przy pierwszym podejściu ;-) Trzy Korony znam wyłącznie z flisaczej tratwy,ale też pieknie wyglądały.

Danuta Krajtroter 37207 kilometrów
2015-10-12 12:49:29

Zdjęcia z widokami w mgle, oddają cały klimat wyprawy. Piekne jesienne wędrowanie Tadeuszu! Dawno nie byłam w Pieninach, a podobnie jak Bieszczady, są najpiękniejsze jesienią.

Kiedyś na przełęczy Chwała Bogu mozna było kupić wodę albo kwaśne mleko - prosto z wiadra. Ale to było latem i baaardzo dawno temu.

Teraz to gorąca herbata by się przydała ...

Pozdrawiam serdecznie :-)

2015-10-12 12:12:04

Jak zawsze podziwiam Twoje wędrówki.Jesteś niesamowity. Zazdraszczam  bo ja narazie tak jak Ela znam te góry tylko z dołu.

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2015-10-11 18:21:30

[cytuj autor='Walkowicz Tadeusz']Dzięki Romanie za rady. Na Trzech Koronach, byłem z Krościenka, Czorsztyna, Wąwozu Sobczańskiego, przez Sokolicę.  Ale widoki są zawsze piękne, bez względu na pogodę. Pozdrawiam Tadek  [/cytuj]

To prawda, widoki zawsze są piekne

2015-10-11 16:04:09

Pozdrawiam Tadek

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2015-10-11 15:54:23

Mimo mgły fajny wypad, a jak bym mógł Ci Tadziu doradzić, chociaż wiem ze jesteś wiekszy łaźik niż ja to kiedyś raz rozpoczeliśmy tak trasę i teraz zawsze tak wędrujemy. start Szczawnica a Plany były takie że przeprawą przez Dunajec na Sokolice itd. ale przeprawa w dniu kiedy chcieliśmy miała być dopiero o godz 9.30 a my meldujemy się o godz 7.30 (tak było napisane) decyzja idziemy pieszo wdłuż Dunajca do Czeronego Klasztoru i tak od wielu lat rano pobudka 6-7 wymarsz, spacerek wzdłuz Dunajca rano jest super , 2 godz i podejscie Wąwozem Szopczańskego. Super.

pozdrawiam.

Ela Krajtroter 42848 kilometrów
2015-10-11 14:43:49

A ja Trzy Korony znam tylko z dołu. Niestety. Trzeba chyba zmienic rejony wędrówek. A Twoje wskazówki będą przewodnikiem.

Lucy i Tom Krajtroter 21318 kilometrów
2015-10-11 13:59:15

Ja zawsze swą wędrówkę rozpoczynam od Sokolicy na Trzy Korony. Piękne widoki.