Szczawica - fontanna, Tadeusz Walkowicz

2015-10-07
2015-10-11 08:01:57

Szczawnica > Schronisko pod Bereśnikiem

Z Częstochowy trzema pojazdami przez Kraków, Nowy Targ dotarłem do Szczawnicy, Było po godzinie 12, problem z kwaterą – tylko do piątku, a ja chciałem do soboty. Po godzinie błądzenie ma, za 30 zł. Po posiłku w centrum wybieram się przez Bryjarkę do Schroniska pod Bereśnikiem - / kto nie był niech żałuje /. W drodze czynna fontanna. Obok Pani sprzedaje..takie oscypki i warkocze – polecam czwartki i soboty. Podejście jest krótkie, ale daje popalić. Piękne widoki na Szczawnicę, we mgle Trzy korony i Wysoką. A że lubię skróty, przez łąki wracam do Szczawnicy w okolicach Parku Górnego. Po południu spacer po Szczawnicy … ten gość zachęca … do Restauracji pod Siekierkami. A potem już tajemniczo, po Szczawnicy. Do jutra.

Dziś przeszedłem około 12,5 km.

W drodze na Bryjarkę

Szczawnica Szczawnica- plac Dietla W drodze na Bereśnik Trzy Korony W oddali Wysoka Szczawnica z Bereśnika Schronisko pod Bereśnikiem Ja i schronisko W drodze powrotnej Na szlaku Na szlaku Na szlaku Na szlaku Winogrona Na szlaku Na szlaku Na szlaku Dworek Gościnny Dworek Gościnny Dworek Gościnny Szczawnica Szczawnica Do mnie .. do mnie Wieczorny spacer nad Grajcarkiem Szczawnica wieczorem Szczawnica wieczorem Szczawnica wieczorem Szczawnica wieczorem Szczawnica wieczorem Nad Grajcarkiem Szczawnica wieczorem Szczawnica wieczorem Nad Grajcarkiem Nad Grajcarkiem Szczawnica wieczorem Restauracja Koci Zamek Restauracja Koci Zamek