Jaworzyna Krynicka dolna stacja kolei, Anna Piernikarczyk

2015-08-30
2015-09-03 11:29:04

Jaworzyna Krynicka pokonana połowicznie 🙂 Wjazd gondolą i zejście pieszo

Nasze podróże możesz wygodnie przeczytać na naszym nowym blogu. Na chwilę obecną nie ma tam komentarzy i ocen, ale pracujemy nad tym :)
Krynica Zdrój > Jaworzyna Krynicka

Krynica tak ciekawa, że szkoda nam było czasu na kilkugodzinne podejście w upale, więc zdecydowaliśmy się na wjazd gondolą do góry na Jaworzynę Krynicką. Warto, fajne przeżycie choć mieliśmy trochę stracha, szczególnie dzieci, już im wyobraźnia pracuje 🙂 7 minut i byliśmy na górze, pobiegaliśmy tu i tam na szczycie Jaworzyny, a że było pięknie to szkoda było schodzić. Pogoda wymarzona do zdjęć, choć na chodzenie za ciepło 🙂 Schodziliśmy mieszanymi szlakami, trochę zielonym, trochę czerwoną ścieżką, a trochę po trasie narciarskiej. Szybko poszło, choć z przystankami. Przeszliśmy przez Schronisko na Jaworzynie, obok Kamienia Diabelskiego i pod gondolami. Stromy ostatni kawałek zbieglismy praktycznie bo inaczej się nie dało 🙂 Piękne widoki i fajna przygoda, polecam Jaworzynę Krynicką, tym bardziej, że to kolejne miejsce, gdzie można nawet z małymi dziećmi, z racji gondoli, a widoki już porządne górskie 🙂

Jaworzyna Krynicka W gondoli kolej na Jaworzynę Krynicką górna stacja kolei na Jaworzynę Krynicką Jaworzyna Krynicka na Jaworzynie Krynickiej Jaworzyna Krynicka Jaworzyna Krynicka Jaworzyna Krynicka szlak do schroniska PTTK Schronisko na Jaworzynie Muzeum Pttk obok schroniska Z Jaworzyny Krynickiej Jaworzyna Krynicka Diabelski Kamień gondole na Jaworzynę Krynicką Kolej na Jaworzynę Krynicką Beskid Sądecki Jaworzyna Krynicka

2015-09-04 20:08:24

Dzięki Danusiu :) Ja też mam teraz trochę obowiązków, zgranie planów, pierwsze zadania domowe, kto z kim siedzi itd itd :) Nie wiedziałam że masz takie maluszki, fajnie :) Również powodzenia!

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2015-09-04 19:54:46

[cytuj autor='Piernikarczyk Anna']Tak, ciekawie było, a teraz... szkoła :) Nasza młodsza jako 6-latek poszła, na razie jest ok :) [/cytuj]

Doskonale rozumiem, co przeżywasz:-) Widzę ogromne przejęcie w oczach rodziców pierwszowklasistów,choć mam klasę siedmiolatków. Z powodu nawału pracy troszkę ostatnio rzadziej tu zaglądałam. Życzę Córci samych świetnych ocen w szkole,a Rodzicom wielu powodów do dumy ze szkolnych sukcesów młodszej latorośli. Trzymam kciuki.

2015-09-04 19:11:45

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2015-09-04 18:17:18

Aniu,widzę,że wasze tegoroczne wakacyjne wyjazdy były bogate we wrażenia...z Podlasia w góry i piękna Krynica:-) Świetnie.

mirosław Krajtroter 49499 kilometrów
2015-09-03 18:58:55

aniu po twojej relacji widze iż była udana,szkoda rzeście nie odwiedzili muzeum znajdującego się poniżej schroniska.Eksponaty warte odwiedzenia

2015-09-03 17:03:45

Dziękuję Wam, my byliśmy pierwszy raz i nam się bardzo podobało

Lucy i Tom Krajtroter 21318 kilometrów
2015-09-03 16:37:52

Byłam tam dawno temu. Ale się zmieniło. Super wycieczka

2015-09-03 14:35:53

Super spędzony czas z rodziną.Krynica coraz to bardziej mi się podoba.Kusi mnie.

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2015-09-03 13:46:10

Ale ślicznie.

Piękne miejsce odwiedziliście.

Piękna pogoda, dobre humory, super fotki.