Ogród i Pałac Branickich w Białymstoku, Anna Piernikarczyk

2015-07-22
2015-08-19 14:35:34

Spacer po stolicy Podlasia

Zupełnie inna odsłona naszego urlopu na Podlasiu - w dużym mieście, ten hałas, bo akurat była jakaś impreza na Rynku, w połączeniu z upałem był trudny do zniesienia, tak więc z radością wróciliśmy na wioskę do Goniądza wtedy 🙂

Białystok jest bardzo ładny, Rynek obszerny, z ładną zabudową, trakt wiodący do pałacu, to wszystko sprawia, że spacerzenie w Białymstoku może być przyjemne. Pałac okazały, ogród cudny, ale wszystko tak sobie przeszliśmy na szybko dość, bez zagłębiania, tym bardziej, ze byliśmy bardzo głodni. Na szczęście na deptaku znaleźliśmy fajną knajpkę - Bułka z masłem - tanie kanapki i tosty wszelakie, super sprawa, mogę polecić. Zobaczyliśmy 3 cerkwie, zdecydowanie największe wrażenie zrobila ta pw Ducha Św. - wspaniała, dostępna też w środku. Bardzo łądna jest też Opera Podlaska - efektowna, nowoczesna budowla robi wrażenie.

Odwiedziliśmy jeszcze Choroszcz, z ładnym pałacem i cerkwią.

Pałac w Białymstoku Pałac w Białymstoku Pałac i Ogród w Białymstoku Pałac w Białymstoku Białystok rynek Białystok Katedra Katedra w Białymstoku Rynek w Białymstoku cerkiew Św. Mikołaja w Białymstoku Pomnik Podróż Kościół Św. Rocha w Białymstoku Opera Podlaska w Parku Centralnym Opera i Filharmonia Podlaska cerkiew w Parku Centralnym Białystok fontanna na rynku ratusz Białystok rynek Kościuszki cerkiew Św. Ducha Cerkiew Św. Ducha Cerkiew Św. Ducha Cerkiew Św. Ducha w Białymstoku pałac w Choroszczy Choroszcz Choroszcz Choroszcz choroszcz kościół choroszcz cerkiew

2015-08-25 08:26:19

To prawda, nasze rejony wakacyjne całkiem niekomercyjne w tym roku i super, już się boję bo rodzina wysuwa plany komercyjna na przyszły rok :) Kiedyś lepiej to znosiłam, teraz mam dość tłumów, krzyków, kasy na każdym kroku, chwila owszem, ale na dłużej to męczy

kasia ejsmont Krajtroter 12734 kilometrów
2015-08-25 00:41:07

My byliśmy w Białymstoku wiosną, więc spacerek po mieście był bardzo przyjemny. Bardzo mi się podobało to miasto, zadbane i takie przytulne. Fajny kierunek wakacyjny wybraliście :). Wschód jest moim faworytem w tym sezonie wyjazdowym. Ciekawy, gościnny, piękny i mało zatłoczony.

Lucy i Tom Krajtroter 21318 kilometrów
2015-08-24 13:12:16

Piękne miasto. Świetna wycieczka.

Maciej A Krajtroter 19131 kilometrów
2015-08-20 22:43:38

Nawet nie wiedziałem, że Białystok jest tak ładny,

ledwo wychyliłem nosa za dworzec kolejowy... moja strata

w Choroszczu w ogóle nie byłem

Fajnie sobie zwiedzacie

Krzysztof Dorota Krajtroter 23831 kilometrów
2015-08-20 12:13:37

Piękny pałac i okolica też

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2015-08-20 09:51:08

O tak,Pałac Branickich jest piekny,a otaczające go ogrody wspaniałe. Wkrótce opiszę swoje białostockie wrażenia:-)

2015-08-19 23:02:37

Piękny ten Bydgoszcz.Pałac jest śliczny.

Barsolis Karol Turysta Kulturowy Krajtroter 122211 kilometrów