Wyjazd w Beskid Niski Magurski Park Narodowy - Folusz

, Piotr Rzewuski

Wyjazd na 4 dni do Folusza leżącego w Magurskim Parku Narodowym rozpoczeliśmy od przestudiowania mapy , celem wybrania ciekawej trasy.

Ruszyliśmy z Sieniawy w kierunku Dynowa , podrodzę odwiedzając Tunel kolejki wonskotorowej najdłuższy w europie tunel wąskotorowy .

, Piotr Rzewuski

Po drodzę odwiedziliśmy Skansen Bóbrka Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazownictwa im. Ignacego Łukasiewicza

Kolejne mejsce na liście Iwonicz Zdrój , tutaj spacer w kierunku (źródełka) - Bełkotki.

Skoro Iwonicz to i Rymanów został przez nas odwiedzony krótki spacer wzdłuż rzeki Tabor i dale wracamy na trasę w kierunku Nowy Żmigród drogą wojewódzką numer 993 .

Wjeźdzamy do Folusza rozglądamy się za wcześniej zarezerwowanym ośrodkiem agroturystycznym, po paru telefonach jesteśmy na miejscu okazuje się , że jest problem z przenocowaniem nas 😢 , ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Pani u której mieliśmy nocować pomogła nam znaleźć inny nocleg i tym samym trafiliśmy to drewnianego domku z kuchnią i łazienką , altanką i grilem nad górskim strumyczkiem 😁 .

Po przepakowaniu się szybki wypad na Diabli Kamień w drodze powrotnej wstępujemy na pstronga dla zainteresowanych http://www.folusz.pl/.

Tak miną pierwszy dzień wycieki 🙂 CDN.