Fontanna we Wrocławiu, jeszcze nieczynna, Anna Piernikarczyk

2015-03-01
2015-03-02 12:28:16

rodzinne spacerzenie po pięknym Wrocławiu

Będąc we Wrocławiu na Targach, nie mogliśmy pominąć pięknego Rynku, akurat nam tu pięknie pogoda przypasowała 🙂 Na rynku i w okolicach coraz więcej krasnali, na które dziewczyny zrobiły małe polowanie 🙂 No i Ratusz - dawno juz go nie oglądaliśmy, ostatnio jak bylismy we Wrocławiu, to Dominiczkę w sporym już brzuszku nosiłam po całym mieście, dziś już sama dzielnie chodziła i muszę ją pochwalić, że to pierwsza dłuższa wycieczka, kiedy nam Dominika na nózki nie narzekała, że bolą, że trzeba nosić... 🙂

Po krasnalach i okołorynkowych spacerkach jeszcze nam pozostał Ostrów Tumski, którego też pominąć nie wolno. To piękne, czarowne i zaciszne mimo ludzi miejsce. Tu już pogoda się popsuła nieco, ale nie przeszkodziło nam to.

Kościół Garnizonowy

Jaś i Małgosia Wrocław Rynek Wrocław Rynek Ratusz we Wrocławiu Ratusz Wrocław Cudny Ratusz Ratusz we Wrocławiu - Muzeum Piwnica Świdnicka Ratusz wrocław Rynek Rynek we Wrocławiu Krasnal z upominkiem Krasnal wrocławski wrocławskie krasnale przy Ratuszu krasnal turysta pod IT krasnal na latarni Krasnal wyciągający kasę :) krasnal weteran Rynek Solny Ostrów Tumski Ostrów Tumski Ostrów Tumski Wrocław Ostrów Tumski Wrocław Most Tumski Ostrów Tumski Wrocław Katedra Katedra we Wrocławiu Katedra we Wrocławiu Katedra Św. Jana Chrzciciela we Wrocławiu

2015-03-07 20:22:33

No to poęknie że katedrę w słońcu widziałaś :)

Ela Krajtroter 42848 kilometrów
2015-03-07 17:56:36

Mi udało się dziś być na Ostrowie Tumskim, podziwiać przepiękną panoramę w promieniach słońca z wieży w katedrze i znaleść parę krasnali:). Te poszukiwania wciągają. Super że i wam udała się wyprawa.

Krzysztof Dorota Krajtroter 23831 kilometrów
2015-03-02 23:12:14

Wrocław fajne miasto dawno nie byliśmy pozdrawiamy

2015-03-02 21:47:39

Moje ulubione miasto. Cieszę się że udało Wam się tyle krasnali odszukać.

2015-03-02 17:52:03

Dzieki Danusiu, tak naprawdę się trafiła pogoda, choć wiało, nie zawsze mamy takie szczęście, teraz jak wyjeżdżaliśmy to już padało i tak to lubię, a czasem mamy na odwrót, że pada jak zwiedzamy a jak jedziemy do domu to słońce wychodzi i wtedy się płakac chce :) Tak mieliśmy rok temu z Krakowem. Dziewczyny lubią zwiedzanie tematyczne, a jak jeszcze coś bajkowego się trafi to super !

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2015-03-02 17:03:42

Pogoda do zwiedzania Rynku i tropienia krasnali wręcz wymarzona,jak na ta pore roku! Że też ja nie mam tyle szczęścia do dobrej pogody:-) Krasnale suuuper, widzę,że dziewczynki-tropicielki kilka z nich znalazły,brawo:-)