Sandomierz

, Krzysztof

W sobotni dzień zaczęliśmy wycieczkę po Sandomierzu. Pierwsze kroki skierowaliśmy w kierunku Bramy Opatowskiej . Widok z góry na słoneczny Sandomierz to miły początek wycieczki. Jako że była już pora obiadowa to małe co nieco na rynku. Następnie obraliśmy kierunek na zamek. Po drodze minęliśmy Bazylikę katedralną Narodzenia NMP i na chwilę zatrzymaliśmy się przy pomniku Wincentego Kadłubka. Dalej nasza droga prowadziła przy zamku, który obeszliśmy dookoła. Następnie udaliśmy się nad Wisłę gdzie oczom naszym ukazał się ładnie zagospodarowany bulwar im. Marszałka Piłsudskiego. Następnym punktem programu był Wąwóz Królowej Jadwigi , który ochoczo przeszliśmy - szkoda że taki krótki . Teraz udaliśmy się do Parku Piszczele. Kolejny punt to Ucho Igielne . Nieomieszkaliśmy również obejrzeć z bliska wielkiego pierścienia. Powrót na rynek i kółeczko zakończyło dzienny spacerek. Krótki odpoczynek i wieczorna przechadzka po uliczkach starówki.

Drugi dzień zaczeliśmy od wizyty na runku, na którym akurat odbywał się odpust bł. Wincentego. Mnóstwo straganików ale jakoś niczego szczególnego nie znaleźliśmy. Na rynku w PTTK zjedliśmy coś słodkiego i wyruszyliśmy w kierunku Gór Pieprzowych. Samochód zaparkowaliśmy koło Willi Dzika Róża. Udaliśmy się podziwiać piękne jesienne nadwiślańskie krajobrazy i specyficzną budowę Gór Pieprzowych. Po wycieczce czerwonym szlakiem wróciliśmy do samochodu i udaliśmy się jeszcze raz w okolicę starówki na obiad.

2014-10-11

29 październik 2014 10:56

[cytuj autor=' Krzysztof']Czy teraz trochę lepiej ? [/cytuj]

Teraz super, Krzysztofie 🙂 Piękne foty . Nawet dopatrzyłam się na nich zdjęcia z Wąwozu Królowej Jadwigi , pięknego, choć nieczęsto odwiedzanego przez turystów...a szkoda !

Zdjęcia noca to foto-art .

29 październik 2014 09:29

Po raz kolejny już jakiś krajtroter (teraz Krzysiek) pokazuje piękno Sandomierza i okolic. Super fotki miasta, trochę pozwiedzaliście. Rewelka :-)

29 październik 2014 07:43

Witaj na forum Krzysztofie. Fajna wycieczka, byłam rok temu w Sandomierzu.Miło powspominać.

28 październik 2014 23:32

Fajnie popatrzeć i powspominać Sandomierz jest super byliśmy w tym roku pozdrawiamy

28 październik 2014 14:45

Terez o wiele lepiej. A zdjęcia extra. Śliczne. 🙂

28 październik 2014 14:01

Teraz znacznie lepiej 🙂 ładne zdjęcia

28 październik 2014 13:46

Czy teraz trochę lepiej ?

28 październik 2014 09:07

[cytuj autor='M Ela']Witam na Psz. To jeszcze parę zdjęć, mały opis i będzie super.  [/cytuj]

Dokładnie to co powiedziala Ela . Witamy na PSz i czekamy na bardziej obszerne relacje i foty .

28 październik 2014 08:58

Witam na Psz. To jeszcze parę zdjęć, mały opis i będzie super.