Dziki Wodospad, Anna Piernikarczyk

Karpacz i Kowary

2014-07-06
2014-07-31 15:06:31

Niedzielne spacery po ładnych miasteczkach

Nasze podróże możesz wygodnie przeczytać na naszym nowym blogu. Na chwilę obecną nie ma tam komentarzy i ocen, ale pracujemy nad tym :)

Na Śnieżce spędziliśmy cały dzień i nie mieliśmy wtedy czasu ani tym bardziej sił, żeby zwiedzić Karpacz a nie mogliśmy go sobie podarować więc w niedzielę wybraliśmy się na spacer do Karpacza i pobliskich Kowar, bez wiekszych planów.

Oczywiście kolejny wodospad musieliśmy zaliczyć 🙂 Tym razem Dziki Wodospad, urokliwy jak i inne. Potem poszliśmy na deptak, muszę przyznać i mam nadzieję, że nikogo nie urażę, że Karpacz jako miasteczko, nie licząc atrakcji, bardziej mi się podoba niż Szklarska Poręba, która jest trochę rozstrzelona. W Karpaczu jest ładny długi deptak i odwiedzając go wiadomo gdzie trzeba iść by to miasto sobie pooglądać 🙂 Na dłuższą chwilę zatrzymaliśmy się na Skwerze Zdobywców, to dla mnie miejsce bardzo ciekawe i ważne, bo uwielbiam sobie poczytać o górach wysokich i jest mi to bliski temat. Więc z "Wandą" musiałam sobie zrobić zdjęcie 🙂 Fajny na deptaku był wąż z wodą puszczony, żar się lał z nieba więc to była uciecha 🙂

Dziki Wodospad

Po Karpaczu wybraliśmy się do Kowar, jakiż kontrast Karpacz tłumny i gwarny i totalnie ciche Kowary, choć Starówka mnie oczarowała bardzo ładna. Dobrze że jednak wyszliśmy z auta bo się łamaliśmy, upał, zmęczenie i jeszcze Dominika usnęła... Dlatego sobie Park Zabytków DŚ odpuściliśmy podjechaliśmy tylko do 3 pałaców, bo były na wykazie Doliny Pałaców i Ogrodów ale specjalnie nie ma co polecać - 1 to hotel Pałac Smyrna, drugi pałac Ciszyca w złym stanie i zamieszkany, a trzeci najładniejszy ogrodzony i tak ukryty, że nijak dojrzeć a co dopiero dojść 🙂

Karpacz Dziki Wodospad Karpacz karpacz deptak karpacz deptak ulga w upał :) karpacz deptak karpacz deptak skocznia Kolorowa Lipa sądowa karpacz deptak Skwer Zdobywców skwer zdobywców karpacz skwer zdobywców Snieżka z Karpacza Karkonoskie tajemnice Kowary Ratusz Dom Tradycji Starówka Kowary Kowary starówka Kowary Kowary Pałac Smyrna Pałac Ciszyca Pałac

Tadeusz Walkowicz Krajtroter 68131 kilometrów
2014-09-14 09:50:32

W tym roku długa kolejka na Kopę, potem mgła nag Śnieżką, ale gdy jeteśmy w Śląskim Domu, widać szczyt. Więc Idziemy, na górze .... mrowie ludzi ... . Wracamy przez Sch. Nad Łomniczką ... polecam.

2014-08-07 12:11:41

Justyno chyba się Śnieżka nigdzie nie wybiera, to poczeka na Ciebie ;)

Bukowiec widzieliśmy miesiąc temu, nie porywał, chętnie bym zobaczyła zmiany :)

ankagorska Górska Domator 7 kilometrów
2014-08-07 12:06:58

Miniatury w Kowarach warto zobaczyć, ja czekam na rewitalizację Bukowca, tam będzie odnowiony cały komplekt pałacowo-parkowy, więc już sie nie mogę doczekać, jak to będzie wyglądalo!

Justyna Wędrowiec 222 kilometrów
2014-08-07 08:31:26

No Aniu zwiedzamy te same miejsca :) jak my byliśmy to też był rozłożony wąż na deptaku dla dzieci fajna frajda - nam niestety śnieżki nie udało się zaliczyć ale dzieci mnie pocieszają że jak będą większe to jeszcze tam pojedziemy :)

KARPACZ - POLECAM :)

2014-08-03 09:49:03

Dzięki, w Świeradowie niestety nie byliśmy tylko przejazdem bockiem bockiem :)

Ela Krajtroter 42848 kilometrów
2014-08-03 06:14:27

Super miejsca, ale z tych wszytkich mi i tak najbardziej podoba się Świeradów Zdrój, chociaż teraz trochę rozkopany. Szklarska tak jak mówisz rozstrzelona, ciężko coś znaleść, Karpcz zbyt tłoczny jak dla mnie. Kowary ładne, ciche, szkoda tylko że z tych pałacy to taka trochę lipa. Super zdjęcia. Fajnie pozwiedzaliście.

2014-08-01 13:54:35

Pełno :)

Barsolis Karol Turysta Kulturowy Krajtroter 122211 kilometrów
2014-08-01 13:42:23

piekna  Rodzinna podróż

w moje ulubione strony .

pewno pelno turystow w Karpaczu ?

Pozdrawiam karol

Krzysztof Dorota Krajtroter 23831 kilometrów
2014-08-01 10:14:11

Ciekawe miasta fajnie że poodwiedaliście jest co oglądać pozdrawiamy

Roman Świątkowski Krajtroter 70713 kilometrów
2014-08-01 07:38:54

Fajnie że chociaż częściowo udało Wam się zwiedzić Karpacz i Kowary.

Masz Aniu rację jak i do stwierdzenia o Karpaczu ale i o starówce w Kowarach - nie znam Kowar z lat dawniejszych ale obecna starówka - deptak, odnowiony fajnie się prezentuje.

2014-07-31 20:12:31

Dla nas to był pierwszy raz :)

Danusia Krajtroter 183047 kilometrów
2014-07-31 19:54:37

W Karpaczu byłam kilka razy. Poznaję na fotkach miejsca zapamiętane z mojego pobytu: skwer z odciskami butów polskich alpinistów, pomnik Liczyrzepy,skocznia, wodospad...W Kowarach też byłam w parku miniatur DŚ. Fajne miejsca przypominasz Aniu.

2014-07-31 17:14:28

Karpacz mi również bodoba się.