Majówka w Krynicy Zdrój i nie tylko

, Katarzyna Jamrozik

Dzień pierwszy - Krynica Zdrój i Muszyna

W tym roku byliśmy w Krynicy po raz drugi i będziemy tam jeszcze nie raz. A to dzięki koleżance, która się tam przeprowadziła, więc łaczymy odwiedziny ze zwiedzaniem.

, Katarzyna Jamrozik

W pierwszy dzień wybraliśmy się zwiedzić rynek w Muszynie, który niestety nie jest tak okazały jak w samej Krynicy. Za to bardzo mi się spodobało zagospodarowanie wzdłuż rzeki Poprad, która przecina miasteczko. Jest tam miejsce do spacerowania, ławeczki do odpoczynku, a i koc można rozłożyć na trawce i poleniuchować. Po szybkim obejściu rynku ruszyliśmy na drugą stronę rzeki przez most w kierunku ruin zamku górujących nad miastem. Zanim tam dotarliśmy to trochę pobłądziliśmy po górce Kozijówka, na której znajdują się ruiny. Poszliśmy w przeciwną stronę i tak niechcący przeszliśmy drogę krzyżową utworzoną na tym wzgórzu. Na szczycie znajduje się polanka z krzyżem i pięknym widokiem na miasteczko w dole. Gdy się cofneliśmy znowu skręciliśmy nie tam gdzie trzeba i tak zeszliśmy na sam dół aby znowu wspiąć się na górę tym razem w końcu trafiając na ruiny.

Drugi dzień - schronisko Wierchomla

Oczywiście nie byłoby ciekawego wyjazdu bez jakiegoś wyjścia na szlak. W styczniu weszliśmy na Jaworzynę, a tym razem postawiłam na Schronisko na Wierchomli.

2014-05-01

09 maj 2014 08:51

Miałam okazję gościć w Krynicy w lutym i zakochałam się  w tym miejscu 🙂 Planuję się wybrać na dłużej bo tak jak opisujesz jest tam cudownie 🙂

08 maj 2014 18:53

[cytuj autor=' Danusia']Jak dobrze mieć koleżanki w ciekawych regionach kraju:-) Można połączyć przyjemne z pożytecznym- i poplotkować i pozwiedzać. Super. [/cytuj]

Fakt pogoda się udała a te rejony faktycznie są urocze. A z tym wyjazdem koleżanki to prawda, że z jednej strony szkoda że już nie możemy się tak często widzieć, ale za to jak już przyjedziemy to jest bardzo przyjemnie i bardzo ciężko się od nich odjeżdża no i bez szukania noclegu możemy pozwiedzać. Na każdy wyjazd mam jakiś plan, a wyjeżdżając już wiem gdzie następnym razem zawędrujemy.

Dziękuję za miłe komentarze.

08 maj 2014 14:31

08 maj 2014 10:23

[cytuj autor='A Maciej']Piękne okolice, a i pogoda dopisała, udana wycieczka pozdrawiam [/cytuj

Zgadzam się z Maciejem piękna okolica i piękne tereny a pogoda dopisła.

08 maj 2014 09:42

Piękne okolice, a i pogoda dopisała,

udana wycieczka

08 maj 2014 09:12

Fajny wypoczynek. Zdjęcia bajkowo kolorowe. Super

08 maj 2014 07:13

Widzę, że wypoczynek się udał 🙂

07 maj 2014 23:07

Ładnie spędzony czas fotki super pozdrawiamy

07 maj 2014 22:54

Śliczne górki i pagórki. No i widzę, że kwitnący rzepak ma w tym roku wielkie powodzenie 🙂

07 maj 2014 20:39

Piękne zdjęcia Kasiu, super Majówka a prosiłabym o podpisy, cudną cerkiew tam widzę i nie wiem co to! 🙂

07 maj 2014 18:17

Bardzo ładnie tam.Majówka udana.