Karkonosze

, Ewelina

No dobrze nie jestem dobra w pisaniu, ale spróbuje🙂 Może zacznę od początku, od kilku lat mieszkam w województwie pomorskim, natomiast pochodzę z Lubelszczyzny, a więc moja podróż rozpoczęła się już 12 sierpnia jako wyjazd do domu, natomiast w Karkonosze wyjeżdżaliśmy (po zebraniu pozostałych osób)13 sierpnia o 4 rano więc super wypoczęta niestety nie byłam i połowę drogi przespałam, więc nie wiem co się działo🙂. Po południu dojechaliśmy do Szklarskiej Poręby i tu już mogę zacząć swoją opowieść🙂 Po rozpakowaniu się ruszyliśmy na małe zwiedzanie miasteczka, głównie w poszukiwaniu jedzenia, małe zaznajomienie się z okolicą i tak pierwszy dzień uciekł. Drugi (14.08.2013) dzień był o wiele ciekawszy (pomijając wstawanie) wjechaliśmy sobie na Szrenicę i podążając trasą zwiedziliśmy Śnieżne Kotły i każde schronisko jakie się pojawiło na horyzoncie🙂 oczywiście po drodze masa zdjęć przy każdej skałce i powrót do domku. Trzeciego dnia (15.08.2013) z racji tego, że było święto wybraliśmy się do Pragi, korzystając z wykupionej wycieczki w biurze podróży🙂 mnóstwo chodzenia, ale wrażenia bardzo pozytywne, pomimo iż knedliczki zdecydowanie do mnie nie przemówiły🙂. Kolejny dzień (16.08.2013) rozpoczął się od wyjazdu do Karpacza, krótkiego zwiedzania Kościółka Wang oraz podboju Śnieżki, na którą wchodziło się rewelacyjnie🙂 Po powrocie ze szlaku rozpoczęliśmy zwiedzanie Karpacza, tradycyjnie wróciliśmy późnym wieczorem🙂. 17. 08 zdecydowaliśmy się na dzień leniucha, wybraliśmy się na pokaz skoków rowerowych, a następnie podążyliśmy szklakiem w stronę wodospadu Kamieńczyka (najważniejsza atrakcja wg wielu osób), oczywiście było nam mało więc wybraliśmy sie zobaczyć wodospad Szlarki, który mi osobiście bardziej się podobał🙂. Na kolejny dzień (18.08.2013) zaplanowaliśmy zwiedzanie zamku Chojnik, po powrocie udaliśmy się na tory saneczkowe oraz krótki spacer po Szklarskiej. 19.08 niestety pogoda nie dopisała więc odwiedziliśmy jedynie zakręt śmierci i wtedy dopiero rozpoczął się dzień leniucha ponieważ zrobiliśmy sobie przegląd naszych zdjęć🙂 wieczorem natomiast wielkie pakowanie i szykowanie się do powrotu. 20.08 w drodze do domu wstąpiliśmy jeszcze na chwilę zwiedzić zamek Książ, ale niestety trzeba było długo czekać na przewodnika więc musieliśmy zrezygnować i dalej w drogę przed siebie, aż na Lubelszczyznę🙂 Moją wyprawę w Karkonosze wspominam bardzo fajnie, głównie dzięki temu, że pogoda dopisała, było dużo atrakcji oraz ciekawych miejsc...

2013-08-13

07 listopad 2013 19:32
Mi one od poczatku nie podeszly... Zjadlam tylko pol porcji i wolalam byc glodna;-) moze lepiej zabrzmi pomorzanka z lubelszczyzny;-)
07 listopad 2013 15:36

Fajnie, że dodałaś relację 🙂 Knedliki do mnie też w żaden sposób nie przemówiły, może dlatego że na obozie w Czechach byłam zmuszona je jeść przez 2 tygodnie, choc już pierwszego dnia nie byłam zachwycona, potem było tylko gorzej 🙂

Fajnie, że znów ktoś z Pomorza zawitał 🙂

07 listopad 2013 11:08
Dziekuje bardzo za tak wiele komentarzy;-)
07 listopad 2013 09:41

Ze spokojnym sumieniem wręczam piataka! Opis wyprawy w okolice Szklarskiej Poręby dałaś znakomity i  dokładny!

Sporo zobaczyłaś i pięknie nam to przedstawiłaś. Cieszę się, że z nami jesteś.

Pozdrawiam :-)

07 listopad 2013 08:00

Sporo widzieliście, naprawdę fajna wyprawa,

a i miejsca piękne

05 listopad 2013 21:44

znam te wszystkie miejsca -bylem tam miesiac temu  .

Ewelino.

Dodaj opis i więcej  zdjęć  , bo  Karkonosze zasluguja  na wiecej i wiecej  zdjec.

Karol Barsolis

05 listopad 2013 20:05

Witaj

mnie i zdjęcia wystarczą, lubię Karkonosze i czasem zaglądam w te rejony;

ale jeśli dodasz relację będzie można poznać też Twoje wrażenia i odczucia na temat miejsc,

nawet tych znanych, ale widzianych inaczej, bo Twoimi oczami;

05 listopad 2013 17:35

Powróciłaś mi wspomnienia. Karkonosze są piękne.

05 listopad 2013 17:11

[cytuj autor='Świątkowski Roman']Fajne zdjęcia, szkoda że brakuje małego opisu tej wyprawy. [/cytuj]

oj wlasnie, witamy na PSz, czekamy na opis🙂

05 listopad 2013 12:50

Fajne zdjęcia, szkoda że brakuje małego opisu tej wyprawy.

05 listopad 2013 09:52

Zdjęcia ładne, trasa na mapce wytyczona, teraz pora na opis zdjęć i relację z wycieczki. Dasz radę, nie zwlekaj. Czekamy!

Pozdrawiam :-)

05 listopad 2013 08:06

Miłe wspomnienia, ale brak opisu trasy i zdjęć. Czekamy......

05 listopad 2013 07:59

Miejsca mi znane, schodzone🙂. Parę słów prosimy z opisem wycieczki. Pozdrawiam.

05 listopad 2013 07:43

Ładne miejsca i zdjęcia, ale brakuje w Twoich wycieczkach choćby kilku słów relacji