Stara Chałupa w Milówce

Już kolejny raz byliśmy w Milówce. Tym razem jednak pierwszy raz zaszliśmy do parku leżącego nad Sołą. Tak polecił nam Pan z Informacji Turystycznej. I super się stało, bo park jest bardzo fajnie przygotowany, jest park linowy, jest piękny plac zabaw, jest znów siłownia na powietrzu i ogólnie ładne obejście. W pobliżu płynie też rzeka Soła, nad którą można się w upalne dni rozłożyć.

Nie mogło zabraknąć też Starej Chałupy, która zyskała więcej rzeźb w ogródku, z którymi nie wiadomo czemu, moje córki bardzo chętnie chciały się fotografować 🙂

Stara Chałupa
Piękny most
2013-08-23

31 sierpień 2013 06:56

No na stronie internetowej od nich przeczytałam wczoraj, że dla klientów indywidualnych zamknięte.

30 sierpień 2013 20:16

Jesienią byłem tylko pod bramą Leśnego Grodu .Kartka wisiała  że otwarte  ale żywego ducha nie było.

30 sierpień 2013 13:49

Chcieliśmy podjechać, ale ta właściwie to Pan w Informacji nam bardziej zachwalał park, stwierdził że Leśnym Grodzie brakło pieniędzy i coś tam jest nie bardzo, więc odpuściliśmy wycieczkę w tym kierunku.

30 sierpień 2013 13:29

Nie tak dawno pod koniec czerwca właśnie w Milówce rozpoczynaliśmy wędrówke po górach. Nam się nie udało bo było jeszcze zamknięte, a czy Wam udało zwiedzić Leśny Park Niespodzianek (Leśny Gród) w Milówce.

29 sierpień 2013 23:22

Też mile wspominam tą miejscowość-do Milówki wróć.

29 sierpień 2013 23:11

Spacer po parku w Milówce udany 🙂

29 sierpień 2013 20:08

No proszę jakie fajne miejsce, śliczne zdjęcia. I ten uroczy uśmiech na twarzach dziewczynek bezcenny.

29 sierpień 2013 18:40

Przejeżdżaliśmy niedaleko Milówki,ale jakoś nie starczyło czasu by tam zajechać.