, Anna Piernikarczyk

Wisła Czarne - Dolina Białej Wisełki i Szczyrk

2012-04-29
2012-05-07 17:11:24

Wycieczka rodzinna do Wisły Czarne i do Szczyrku. Spacerek Doliną Białej Wisełki.

Wisła > Wisła Czarne > Szczyrk

Dolina Białej Wisełki to idealne miejsce na rodzinne spacery, droga asfaltowa pozwala nawet wędrować z wózkiem i malutkimi dziećmi. Dochodzi się nią do Kaskad Rodła, dalej na Baranią Górę trzeba iść już szlakiem.

My nie doszliśmy do samych Kaskad Rodła, bo nie bylismy przygotowani na długie wędrowanie, a nie myśleliśmy że to aż tak daleko, z dziećmi każda odległość jest spora:) Ale widzieliśmy kilka fajnych mniejszych progów i kaskad, a co najlepsze, w sandałkach stąpaliśmy po śniegu, którego spore płaty jeszcze zalegaly w dolinie.

Dolina Białej Wisełki

Odwiedziliśmy też Jezioro Czerniańskie w Wiśle Czarne, sporo żab tam natrafiliśmy, naprawdę sporo.

Oczywiście wodospad, a potem już Przełęczą Salmopolską do Szczyrku. Tutaj kilka fajnych budowli tradycyjnych - Gospoda Polska z odciśniętymi dłońmi słynnych Polaków, Stara Karczma i Stary Młyn.

Katarzyna Jamrozik Krajtroter 23952 kilometrów
2013-06-11 13:11:34

Najgorzej jak się w domu siedzi, ale jak już się gdzieś wyjedzie to już zima taka nie straszna, wystarczy pozytywne nastawienie i już jest gwarantowana fajna zabawa. Wtedy szliśmy prawie 3 godziny, a najlepszy był powrót jak tata na sankach ciągnął i wywracał dzieci. Banany od ucha do ucha

2013-06-11 12:10:31

Dzięki :) No nieźle, żeby tak więcej słońca zimą było, to byłaby cudna :)

Katarzyna Jamrozik Krajtroter 23952 kilometrów
2013-06-11 10:56:45

Aniu, robicie piękne zdjęcia. Latem widzę że też jest tam cudnie. Ale muszę przyznać z mojego punktu widzenia, że zimą natura na takich potokach ma większe pole do popisu i pewnie w każdym roku ta sceneria jest inna.

mokunka Krajtroter 220337 kilometrów
2012-05-09 19:15:02

Aniu w Dolinie Białej oraz w Dolinie Czarnej Wisełki bylam zimą, wtedy wszystko było pokryte białym puchem. Teraz na twoich fotach wszystko w przepięknych kolorach.pozdrawiam:)))

2012-05-08 09:12:55

Ano :) Inwazja żab

Paweł Gąsiorek Krajtroter 10652 kilometrów
2012-05-08 09:08:52

[cytuj autor='Lebiedzik Stanisław'] Po zachowaniach żab widać, że to już maj na całego. [/cytuj]

Nie dość ,że ich dużo to fotka pokazuje ,że będzie ich więcej !!!!

2012-05-08 08:30:02

Toju zanim zobaczyłam Twoje zdjęcie, wiedziałam o czym mówisz, też przy nim przystanęliśmy, żeby zobaczyć jak drzewo rośnie na półce skalnej. Świetna sprawa, inne drzewa też tam ciekawie rosną, do góry nogami, skośnie i dziwacznie. Bardzo ładne to miejsce zimą siętam ponoć odbywają kuligi z pochodniami, musi to być świetna sprawa.

toja1358 Krajtroter 10687 kilometrów
2012-05-08 08:20:49

Piękne tereny. Idąc doliną Białej Wisełki można zobaczyć  ciekawie rosnące drzewo - na takim równiutkim skalnym bloku. Nas zachwyciło.

Pozdrawiam całą rodzinkę wędrowców:)

Danuta Krajtroter 37207 kilometrów
2012-05-07 20:27:03

Urocza rodzinna wyprawa Aniu! Wodospad na Wiśle wzburzony, czuję krople wody na ekranie:-))) Pozdrawiam łazików :-)

2012-05-07 18:14:27

Tak, widzieliśmy Pałacyk z dala, rok temu zwiedzaliśmy go z bliska, tym razem nas kaskady interesowały, nawet Wisłę centrum ominęliśmy, bo znamy dobrze. A żaby, a raczej ich ilość mnie zszokowała. Rechot było słychać już z oddali, ale myślałam że gdzieś siedzą w krzakach jak to zwykle, a tu cała plaża w żabach, trzeba było uważać żeby nie rozdeptać.

Gość
2012-05-07 17:52:16

Po zachowaniach żab widać, że to już maj na całego. Ze zbiornika w Czarnem płynie woda do naszych domów, a nad zbiornikiem widać Pałac Prezydencki, gdzie aktualny prezydent RP często przebywa. Poza tym jak zwykle wiele radości pokazują Twoje zdjęcia. Pozdrawiam

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 15 lat przez aktywną rodzinkę złożoną z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami. Na przyjaznym Forum mamy 48 tys. postów. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy blisko 20 000 polubień, a na Instagramie ponad 2 000 Obserwujących.