, Gabriela Jaworowska

2012-03-19
2012-03-19 20:54:00
Gabriela Jaworowska Krajtroter 7595 kilometrów

17 03-2011 PTTK Wisła zorganizowała rajd na stoku Baraniej Góry przy schronisku Przysłop.

Kubalonka

Śliczna słoneczna i bardzo ciepła sobota, wyjeżdżamy ze Skoczowa o godz.8,oo autokarem na Przełęcz, Kubalonka i później piechotką przez Stecówkę do schroniska Przysłop na rajd.

Cała nasza duża grupa raźnie maszeruje, między drzewami widać Zamek Prezydencki, idzie się ślisko bo droga chociaż nie stroma ale mocno oblodzona i tak dochodzimy do schroniska na Stecówce, gdzie mamy chwilę odpoczynku, a ja na ławeczce wystawiam buzię do słonka..

Ale co piękne szybko się kończy i trzeba znowu iść dalej, ale humory dopisują, chociaż dalej ślisko więc trzeba iść wolno, Wisełka Czarna szumi, a czym posuwamy się wyżej to śniegu coraz więcej.

Jeszcze jedno podejście i już widać Izbę Leśną, w której można obejrzeć rysie, wilki zasuszone roślinki leśne, szkodniki drzew, motyle, chociaż jest tylko czynna przez wakacje ale ze względu na rajd można było ją zwiedzić (no i tak mi się udało pierwszy raz ją zwiedzić ).

Dochodzimy do schroniska, turystów dużo, na tarasie wszystkie stoliki zajęte, każdy po długiej zimie odpoczywa na świeżym powietrzu.

koś na Stecówce

Na rajd doszliśmy i jako najliczniejsza grupa, zaraz na dzień dobry zdobyliśmy puchar, posiłek, kawka i dalsze konkursy z wiedzy o naszych górach, piosenki turystycznej i najciekawsze bieg po śniegu w rakietach śnieżnych, oczywiście mężczyźni ze Skoczowa zdobyli pierwsze trzy miejsca, a i bieg kobiet też zdobyła nasza koleżanka, więc humoru było, co nie miara.

my odpoczywamy, a gdzieś tam pracują

W dobrych humorach trzeba było się zbierać w drogę powrotną a szło się już przyjemnie, bo słoneczko z drogi lód roztopił, więc szybko doszliśmy z powrotem na przełęcz do autokaru i ze śpiewem dojechaliśmy do Skoczowa… no i do następnego roku na X już rajd.

Gabriela Jaworowska Krajtroter 7595 kilometrów

Danuta Krajtroter 37207 kilometrów
2012-03-20 21:36:16

Gabrysiu! Wyprawa w towarzystwie tak wspaniałej kompanii- musi być udana! Znakomite zdjęcia, pieknie wyglądający ośnieżony las, szyszka na śniegu a nade wszystko  lusterko leśne - są  po prostu urocze. Pozdrawiam  :-)

mokunka Krajtroter 220037 kilometrów
2012-03-20 20:47:07

Fajnie Gaba, a ten puchar to super:) pozdrawiam:)))

2012-03-20 19:05:07

Toju, puchar byl wspólny dla calej naszej ferajny, za wszystko co zdobyliśmy na rajdzie, a ja nie startowałam w żadnej konkurencji, cóż na rakietach nie umię a i siły już nie te, a jakoś w innych konkurencjach nie czułam się na silach.

Pawle piwko wypiliśmy, ale mam nadzieję na spotkanie gdzieś na szlaku.

Paweł Gąsiorek Krajtroter 10652 kilometrów
2012-03-20 10:43:40

Niestety nie było nam dane sie spotkać Gabrysiu ,gdyż ja byłem dzień puźniej w schronisku, choć z balkonu już z daleka witali nas jacyś "rajdowcy"!

Ps.;To Wy wypiliście wszystko piwo w schronisku?

toja1358 Krajtroter 10687 kilometrów
2012-03-20 10:19:23

Pięknie spędzona sobota, bardzo ładne i radosne fotki - takie zimowo-wiosenne.

Gabrysiu, zdradź co to za puchar trzymasz - czy mamy Ci gratulować?

Gość
2012-03-19 22:45:10

Gabrysiu, pogoda dopisała, więc i zabawy były udane. A jednak śniegu z dachu Izby Leśnej ubyło przez ten tydzień pomiędzy Twoją a moją wędrówką. Pozdrawiam

Aha, Paweł też tam był , tylko jeszcze nie wgrał relacji. Widziałem do tej pory tylko 1 zdjęcie.

Krzysztof Dorota Krajtroter 23831 kilometrów
2012-03-19 21:17:03

Pikne zimowo wiosenne klimaty wesoło wam tam było tylko pozazdrościc ha ha brawo pozdrawiamy

Adam Prończuk Krajtroter 16443 kilometrów
2012-03-19 21:07:58

Aktywnie, wesoło, kolorowo. Zgrana paczka!