, Tomasz Sładkowski

Zakopane i Tatry

2011-03-07 - 2011-03-09
2011-05-16 10:51:33
Tomasz Sładkowski Krajtroter 2820 kilometrów

Uroki Grand Hotelu Nosalowy Dwór oraz kilka wycieczek w śnieżne Tatry.

Zakopane, Nosal, Nosalowy Dwór > Zakopane, Kasprowy Wierch > Zakopane, Gubałówka

Pewnego piątkowego południa 18 lutego udało nam się dodzwonić do naszego lokalnego radia i spróbować sił w konkursie o nazwie "Misja Nosal" odpowiadając na szereg pytań ściśle związanych z górami. Ku naszej radości udało nam się wygrać tą edycję w nagrodę dostając trzydniowy pobyt w czterogwiazdkowym Grand Hotelu Nosalowy Dwór.

Nie zwlekając zarezerwowaliśmy sobie termin od 7 do 9 marca i pojechaliśmy.

Szczyt Nosal oraz Nosalowy Dwór

Pierwszego dnia zaraz po przyjeździe przespacerowaliśmy od dołu do góry całe Krupówki, Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzku w Zakopanem, następnie z racji tego, że nasz hotel jest zaraz pod stokami Nosala wjechaliśmy i trochę podeszli na szczyt Nosal 1206 npm podziwiając zimowe Tatrzańskie panoramy. Po zjechaniu na dół udaliśmy się zameldować do hotelu.

Drugi dzień prawie w całości wypełniły nam Tatry. Poszliśmy pieszo do Kuźnic skąd wjechaliśmy koleją linową na Kasprowy Wierch. Z Kasprzaka spacerek tam i spowrotem na niedaleki dwutysięcznik Beskid 2012 npm całą drogę podziwiając przy niesamowitej pogodzie górskie okolice.

Tatry

Trzeciego dnia tylko zdążyliśmy wjechać na Gubałówkę, krótki spacer grzbietem i dalej na dół złapać PKS do Krakowa, następnie do Katowic i Bytomia.

Pierwsza kompilacja to relacja wrażeń z pobytu w hotelu.

Druga nastawiona na tatrzańskie wędrówki.

Tomasz Sładkowski Krajtroter 2820 kilometrów