Cmentarz Orląt Lwowskich, Arkadiusz Musielak

2010-09-07 08:47:30
Wycieczka z Polańczyka do Lwowa
Lwów

Będąc w Bieszczadach postanowiliśmy wybrać się do Lwowa. W tym celu skorzystaliśmy z biura turystycznego (jednego z wielu organizujacych wycieczki) z Leska. Autokar zabrał nas z Polańczyka i po przekroczeniu granicy w Krościenku kierowaliśmy się prosto do Lwowa. O samym mieście nie będe opisywał, gdyż z całą pewnością dokładniejsze informacje znajdują się w przewodnikach i Internecie. W trakcie tej wycieczki (jedniodniowej) zwiedziliśmy podstawowe zabytki Lwowa, jednocześnie poznając jego historię od oprowadzającego nas przewodnika. Samo miasto zrobiło na nas duże wrażenie i z całą pewnością tam wrócimy w przyszłości.

Koszt jedniodniowej wycieczki to 90 zł osoba dorosła i 80 zł dzieci. W koszt wliczony jest przejazd, opłaty graniczne oraz opieka pilota i przewodnika wycieczki.

Fontanna

Jedynym problemem jest samo przekroczenie granicy, na której staliśmy po 2 godziny w każdą stronę. Tam człowiek czuł się jak przemytnik a nie turysta.

Kaplica Cmentarz Orląt Lwowskich To my w kawiarence na rynku To my Cmentarz Orląt Lwowskich Widok z wieży Ratusza Pomnik Cmentarz Łyczakowski Widok z wieży Ratusza Opera Lwowska Cmentarz Łyczakowski- żołnierzy ukraińskich Widok z wieży Ratusza Opera Lwowska Cmentarz Łyczakowski Widok z wieży Ratusza Cmentarz Łyczakowski Widok z wieży Ratusza Wnętrze Opery Lwowskiej Cmentarz Łyczakowski Widok z wieży Ratusza Wnętrze Opery Lwowskiej Cmentarz Łyczakowski Widok z wieży Ratusza Cmentarz Łyczakowski Na rynku Lwowska ulica Fontanna na rynku Pchli targ Lwów Okolice rynku Grób Gabrieli Zapolskiej Rynek Grób Marii Konopnickiej Uliczka odchodząca z rynku Ratusz Cmentarz Orląt Lwowskich Cmentarz Orląt Lwowskich Fontanna Kaplica
Arkadiusz Musielak Krajtroter 6260 kilometrów

KYRONIS Janek Wędrowiec 276 kilometrów
2012-04-03 09:23:00

witaj Arek . lza splynela z  moich oczu jak zabaczylem  te zdjecia z Lwowa.  Miasto ladne ,troche zaniedbane  , ale Cmentarz Orlat , i naszych wiesczy narodowych robi  ogromne wrazenie  na kazdym.  pozdrawiam  Janek

2011-11-26 18:52:58

Dobrze Danusiu że dorzuciłaś Dworzec gdyż obok niego tylko przejeżdżaliśmy, więc nie mam fotek. Przy samym Pomniku Mickiewicza też nie byłem gdyż akurat układali wokół niego kostkę brukową. Pozdrawiam.

2011-11-25 19:57:39

Dziękuję Mokunko!

Lwów wspominam z sentymentem, choć na zwiedzanie było mało czasu i przypominało to bardziej maraton niż oglądanie tego pięknego miasta. Muszę tam kiedyś znów pojechać. Zdjęć nie podpisałam, ale doskonale je odczytałaś. Pozdrawiam cieplutko :-)

mokunka Krajtroter 218437 kilometrów
2011-11-25 19:47:18

Sliczne foty Lwowa Danusiu!.Pomnik Mickiewicza, dworzec oraz Cmentarz Orląt.Jesli sie myle, to sork; we Lwowie bylam przed laty.pozdrawiam:)

2011-11-25 18:54:51

Poniżej parę zdjęć z mojej "lwowskiej" wyprawy :-)

2011-11-25 18:51:32

Ja wybrałam się do Lwowa z Biurem Podróży z Zamościa- będąc na wakacjach w Zwierzyńcu. Wycieczka ciekawa, choć długie czekanie na granicy było dość przygnębiające. W efekcie na zwiedzanie zostało niewiele czasu. Lwów to miejsce które koniecznie muszę ponownie odwiedzić. Zadałeś sobie sporo trudu opisując przedstawiane zdjęcia. Dzięki temu mogłam ponownie odbyć sentymentalną podróż. Dziekuję i pozdrawiam :-)