Krynica Morska - Sztutowo

plaża w Krynicy, ania harasimczuk

Miejsce jakie obraliśmy za cel pierwszego dnia naszej wycieczki była Krynica Morska. Jest to bajeczny kurort z wieloma niespodziankami sprawiającymi, że znajduje się tam tak dużo podróżnych. Nocleg mieliśmy zapewniony u rodziny koleżanki. Zwiedzanie rozpoczeliśmi od wyprawy na Wielbłądzi Garb. Stamtąd udaliśmy się na latarnię morską gdzie podziwialiśmy widoki na morze i okolice. Nastepnie port morski oraz spacer po molo. A późnym popołudniem leżakowanie na ziarnistej plaży, wygrzewanie na słońcu i na zakończenie dnia podziwianie pięknego zachódu.

Kolejnego dnia udaliśmy się do Sztutowa, rozpoczynając dzień od zwiedzania rezerwatu przyrodniczego w Kątach Rybackich. Po tej edukującej wyprawie udalismy sie na plaże, sprawdzić czy nie jest aby gorsza od tej w Krynicy🙂 Spędziliśmy tam całe popołudnie rozkoszując się ostatnimi chwilami widoku na morze. Na zakończenie wyprawy obóz koncentracyjny Sztutowo, miejsce w którym każdego przechodzi dreszczyk po plecach. Niewyobrażalne obrazy przedstwiające miejsca ludzkich tortur. I tak się zakończyła nasza wakacyjna wycieczka nad morze, choć nie zaprzecze, że powrócimy tu za rok😉

port w Krynicy, ania harasimczuk
Wielbłądzi Garb, ania harasimczuk
obóz koncentracyjny w Sztutowie, ania harasimczuk
Nazistowski Obóz Zagłady Stutthof, ania harasimczuk
, ania harasimczuk
plaża wieczorem w Sztutowie, ania harasimczuk
sztutowo- kolej dojazdowa, ania harasimczuk
Krynica Morska - Sztutowo, ania harasimczuk
widok z latarni morskiej w Krynicy, ania harasimczuk
, ania harasimczuk
ania harasimczuk
2010-06-09

Adam Iwiński
23 grudzień 2011 13:04

Ja do Krynicy wybieram się w przyszłym roku pierwszy raz. Na chwile obecną próbuję zarezerwować jakiś nocleg w Krynicy Morskiej. Plan pobytu to przede wszystkim zaliczenie następnej do kolekcji latarni morskiej oraz zwiedzanie trójmiasta, w którym nie byłem od 15stu lat. Podejrzewam że sporo się zmieniło.

Avatar użytkownika Katarzyna K
Katarzyna K
09 czerwiec 2010 22:37
Serdeczne dzięki za fotki, szkoda, że tak mało 😢 Krynica jest moim wakacyjnym celem i już przebieram nogami z niecierpliwością! Pozdrawiam!