Szyndzielnia, Błatnia i Klimczok.

, Janek

Wycieczka odbyła się jak zwykle przy pięknej pogodzie, ale na nieco innej trasie jak wcześniej planowaliśmy, która to decyzja zapadła dopiero po wjeździe kolejką linową na Szyndzielnię.
Z górnej stacji kolejki dobrze przetartym szlakiem przez licznych turystów bez trudu dotarliśmy do schroniska.
Tam po do tankowaniu trochę w organizm kalorii wybraliśmy kurs na Błatnią przez Kopce Wiślane
Wspaniale przetarty szlak nie nastręczył nam żadnych trudności w pokonaniu go w dobrej kondycji fizycznej.
Przecinki lasu na pokonywanych wzniesieniach odsłaniały nam wspaniałe widoki z obu stron pokonywanego szlaku.
Po niecałych 2 godzinach od wyjścia ze szczytu Szyndzielni dotarliśmy do malowniczo usytuowanego Schroniska na Błatniej.
Przytulne, gościnne schronisko z miłą obsługą trzeba było opuścić i powracając tą samą trasą zahaczyliśmy oczywiście o szczyt Klimczoka.
Mgła zaczęła nam zasłaniać obszar naszego widzenia ale wszystko co mieliśmy zrealizować tego pięknego dnia zostało wykonane.
Bez trudu dotarliśmy do kolejki, która na nasze życzenie zwiozła nas wygodnym wagonikiem na dół.
Zadowoleni i w dobrej kondycji fizycznej dotarliśmy do parkingu i opuściliśmy w dobrych nastrojach gościnne Bielsko