Spotkanie Klubu Góry Szlaki - Doliny Gąsienicowe.

, Janek

Wczesnym rankiem na wcześniej umówione spotkanie poprzez forum Klubu Góry - Szlaki zjawiło się w Kuźnicach 9 osob, w tym nasz gość z USA Ania ze swoją córką i siostrzenicą z których to inicjatywy była ta górska eskapada. Zapoznając się w drodze bez trudu dotarliśmy po 2 godzinach doliną Jaworzynki najpierw na Przełęcz między Kopami a następnie do schroniska "Murowaniec", gdzie sobie zaklepaliśmy noclegi na najbliższą noc. Już bez zędnego obciążenia udaliśmy się w stronę Czarnego Stawu Gąsienicowego, gdzie część grupy udała się na Orlą Perć natomiast pozostali skierowali się w kierunku Małego Kościelca i Przełęczy Karb. Na rozległym zboczu Małego Kościelca zapadla decyzja, że kto ma ochotę atakuje Kościelec natomiast pozostali będą czekać na Przełęczy Barb, korzystając ze slonecznej pogody. Następnie już wszyscy zeszliśmy na malowniczą Zieloną Dolinę Gąsienicową, podziwiając jej piękno. Nie śpiesząc się zbytnio doszliśmy pod wieczor do schroniska, gdzie oczekiwaliśmy na grupę wracającą już dość późno z Orlej Perci. Wspóln kolacja w schronisku i symboliczne piwko skonsolidowały naszą świeżo utworzoną grupkę pasjonatow górskich wędrówek. Wspaniała atmosfera wieczoru w górskim schronisku zostawiła niezapomniane wspomnienia wspólnie spędzonych godzin, przecież przypadkowo zebranej grupy