, magdalena skwara-denkiewicz

Kuźnice-Kuźnice

2009-09-22
2009-09-22 19:01:40
magdalena skwara-denkiewicz Uzależniony od podróży 1865 kilometrów
Zakopane

Wycieczka rozpoczęła się w Kuźnicach.Żółtym szlakiem wcześniej rano przez DolinęJaworzynka weszłyśmy do Murowańca.Po wypiciu przepysznej kawy i zjedzeniu kanapek poszłyśmy dalej na Kasprowy.Droga męcząca i długa ale jaka satysfakcja po wejściu na Kasprowy.Tam posiedziałyśmy jakiś czas ,ogrzałyśmy się ciepłą herbata z termosu.Niby lato a na Kasprowym zimno jak....Postanowiłyśmy iść "za ciosem" i poszłyśmy dalej Szlakiem czerwonym tym razem poszłyśmy na Gorczykową Czubę i Przełęcz pod Kondracką Kopą.

Po drodze podziwiałysmy przepiękne widoki,a nawet widziałyśmy kozice.Z przełęczy zeszłyśmy do Schroniska na Kondratowej Hali i chyba to zejście nas najbardziej zmęczyło.Kiedy byłyśmy juz przy schronisku nogi nam się trzesły z ogromnego wysiłku.Po krótkiej przerwie w schronisku spokojnie zeszłyśmy na Kalatówki a z tamtąd do Kużnic.

Kuźnice-Kuźnice
magdalena skwara-denkiewicz Uzależniony od podróży 1865 kilometrów