Jura Krakowsko-Częstochowska

, marian

Jura Krakowsko-Częstochowska zawsze przyciąga turystów bez względu na porę roku.Miejsce do którego zawsze chce się wracać.Na hasło ,,polakinaszlaki''postanawiamy również nie siedzieć w domu i wyruszamy na Jurę.Zabieramy wnuka Kornela oraz siostry żony,które prawie gościły się u nas.Najpierw jedziemy do Sanktuarium Matki Boskiej Leśniowskiej w Żarkach,miejsce bardzo szczególne dla nas.Potem jedziemy kolejno zobaczyć ruiny zamku w Mirowie i piękny zamek w Bobolicach.Na tym zamku kręcono film Korona Królów,więc tym bardziej przyciąga turystów.Wraz z żoną byliśmy tutaj wielokrotnie ale wnuk i szwagierki jeszcze nigdy na Jurze nie były więc były pod wielkim wrażeniem.Chcieliśmy jeszcze zobaczyć jaskinie Głęboką ale niestety zimową porą jest zamknięta,więc jedziemy połazikować po Górze Zborów.Cudowne miejsce na takie wypady.Podziwialiśmy przeróżne ostańce wapienne oraz  byliśmy zachwyceni widokami na okolice.Bardzo się cieszymy że sezon wycieczkowy 2020 rozpoczynamy w tak pięknym miejscu.Wracając jeszcze zatrzymaliśmy się przy skałach Rzędkowickich ale już nie mogliśmy tu wiele połazikować bo niestety o tej porze roku dzień jest bardzo krótki.Wszyscy wracamy z wycieczki bardzo zadowoleni i już planujemy kolejne wypady.

2020-02-22

27 luty 2020 14:15

[cytuj autor='marian'] To prawda szybko można się zarazić podróżami.Już mamy zaplanowany rodzinny wyjazd nad Bałtyk.   [/cytuj]

No to wspaniale, wiem, że nie będziecie tylko leżec 😉

27 luty 2020 13:22

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk'] No to wspaniale, że się spodobała Jura rodzince szerszej 🙂 To zaraziliście ich podróżami 🙂 Fajnie, że #polakinaszlaki też się przyjęło 🙂 I bardzo wiele zrobiliście jak na ten krótki zimowy dzień, gratki! [/cytuj]

27 luty 2020 13:19

[cytuj autor='Marcin_Henioo'] No pięknie zaczęliście sezon turystyczny 🙂 Mam w pamięci jeszcze te wszystkie miejsca, choć czas już powoli zaciera to wszystko, warto by było sobie odświeżyć co nie co. Pozdrawiam [/cytuj]

Na Jurę warto zawsze wracać.Pozdrawiam.

27 luty 2020 13:17

[cytuj autor='Joanna'] Wszystkie te miejsca mieliśmy okazję poznać ostatniego lata. Dzięki Twoim zdjęciom mogę zobaczyć je o innej porze roku. Powróciły dość świeże i bardzo miłe wspomnienia. [/cytuj]

Ja za każdym razem mam inne spojrzenie i zawsze jestem zachwycony urokiem Jury.

27 luty 2020 10:55

27 luty 2020 10:41

26 luty 2020 14:59

Zachęcająco, nawet bardzo🙂 Oj tęskni mi się za łazikowaniem.

26 luty 2020 08:11

[cytuj autor='Maciej A'] Jasne że jestem na tak, zameczki i skałki bardzo przyjemne Jura stanowi teraz nasz najbliższy cel, niech tylko Lenka się pozbiera i zachęci do dłuższego wypadu pogoda. [/cytuj]

No to super i powodzenia 🙂

26 luty 2020 07:47

Jasne że jestem na tak,

zameczki i skałki bardzo przyjemne

25 luty 2020 18:02

super wypad,jura jest przecudna o każdej porze roku.