Karbówko, czyli Osada ze SPA

, Marcin_Henioo

Czasami człowiek szuka inspiracji, gdzie by tu pojechać, by choć na chwilę wyściubić nos z tych 4 ścian. Nigdy nie byliśmy w Osadzie Karbówko, więc postanowiliśmy tym razem pojechać właśnie tam, by przekonać się na własne oczy cóż to takiego jest…

Osada Karbówko jest to hotel wellnes & SPA, znajdujący się w Elgiszewie, miejscowości pomiędzy Toruniem a Golubiem-Dobrzyniem, niedaleko Okonina (gdzie jest ładne jeziorko). W Karbówku znajduje się też miejsce, w którym można zakończyć etap spływu kajakowego Drwęcą, gdzie ta rzeka tak przepięknie meandruje.

, Marcin_Henioo

My do Karbówka pojechaliśmy pospacerować, zobaczyć jak to wszystko wygląda, jakie są atrakcje, bo już tyle razy wiele dobrego słyszeliśmy o tym miejscu. No, i nie zawiedliśmy się. Jeśli ktoś zaciekawiony, zapraszam do oglądania zdjęć, i do…Karbówka! Po spacerze poszliśmy do Karczmy, na deser, który wpałaszowaliśmy z ochotą, tym bardziej, że upał doskwierał.

Warto było tam pojechać. Tym bardziej, że skorzystaliśmy z tej znajomości, i gdy pojechaliśmy na koniec wakacji na spływ kajakowy z Golubia, właśnie tam udaliśmy się ze znajomymi i rodziną na obiad. Cytując stronę www tego ośrodka: „Znajdująca się w urokliwej Dolinie rzeki Drwęcy Osada jest miejscem, w którym bliskość przyrody gwarantuje spokój i ciszę, jednocześnie będąc doskonałym tłem dla licznych atrakcji i rozrywek.” I tak dokładnie jest.