Śnieżka w bieli.

, marian

Śniężkę zdobywaliśmy już wielokrotnie,ale w  białej szacie widzieliśmy ją pierwszy raz.Nasz wyjazd do Karpacza był nie planowany,wystarczył jeden telefon od synowej ,,jedziemy do Karpacza,jedziecie z nami''.Oczywiście nas nie trzeba długo namawiać.Muszę przyznać że nie spodziewaliśmy się zobaczyć Śnieżkę  w bieli.Widoki które ujrzeliśmy były przepiękne.Trochę na takie góry byliśmy nie przygotowani.W adidasach trzeba było bardzo uważać by się nie pośliżgnąć,a nie wspomnę o śniegu w butach.Pomimo wszystko jesteśmy zachwyceni widokami,które zostaną nam na długo w wspomnieniach.Pomimo jesiennej pory poczuliśmy już smak zimy.

Tagi górska
2019-10-06

09 październik 2019 20:59

[cytuj autor='Marcin_Henioo'] Pięknie, cóż za śnieżnie śliczna Śnieżka ;-) Podziękowałeś synowej Marianie? [/cytuj]

Podziękowałem już podczas wędrówki,bo nie mogłem się nacieszyć widokami.Jadąc do Karpacza miałem przeczucie że Śnieżka będzie we mgle a jednak się myliłem.

09 październik 2019 19:16

Pięknie, cóż za śnieżnie śliczna Śnieżka ;-)

Podziękowałeś synowej Marianie?

09 październik 2019 06:16

A tak mi przyszło do głowy że ostatnio nawet zimą zima to niespodzianka.

Próbuję jeździć na nartach więc coś o tym wiem :-)

08 październik 2019 21:53

[cytuj autor='toja1358'] Super, zima w pełni, będziecie mieli co wspominać 🙂. My kiedyś trafiliśmy na zimę w sierpniu, w Tatrach. Wchodziliśmy na Kasprowy w śniegu do kolan. Z okien pensjonatu widzieliśmy osnieżone Tatry i byliśmy przygotowani na wędrówkę w śniegu, ale atrakcja była, że hej, bo to jeszcze pelnia lata była 🙂) [/cytuj]

Takich wycieczek się nie zapomina.W sierpniu zima to naprawdę niespodzianka.

08 październik 2019 19:12

08 październik 2019 08:46

[cytuj autor='marian'] Dziękuję Macieju.Niestety ale naprawdę wstyd że tak piękny spodek niszczeje.Przecież to taka wizytówka Śnieżki.Restauracja już chyba od 2015 roku zamknięta,z toalety możemy skorzystać tylko po Czeskiej stronie.Najgorsze że nic nie jest jeszcze robione w tym kierunku.   [/cytuj]

No szkoda faktycznie, niech będą szczyty "dziewicze" ale niekóre niech będa takie charakterystyczne 🙂 I jak już są to trzeba to ratować...

08 październik 2019 08:17

[cytuj autor='Maciej A'] Bajeczne warunki, świetna góra. Do zazdraszczania wycieczka :-). Mam takie zdjęcie na Śnieżce z majowego weekendu, stoimy grupą na czapie śniegu, na fotce wygląda jak zimowy krajobraz, a to kwitnąca wiosna była. Spaliśmy w tej restauracji, która podobno jest już od dawna zamknięta, rano był zjawiskowy wschód słońca. A w ogóle w tym spodku jeszcze coś się dzieje? To taka charakterystyczna sylwetka, dla mnie zrośnięta z tym szczytem, że chyba będzie mi szkoda jak całkiem zniszczeje. Niedawno pisałem o wieży w Krynicy, a ten spodek nie jest wcale bardziej górski, ale jednak dla mnie tożsamy z widokiem Śnieżki i broniłbym go chyba... [/cytuj]

07 październik 2019 21:59

Bajeczne warunki, świetna góra. Do zazdraszczania wycieczka :-).

07 październik 2019 18:29

[cytuj autor='Sławko'] Super wycieczka. Na Śnieżce jeszcze nie byłem. Chętnie kiedyś przyjadę [/cytuj]

Oj,warto przyjechać.Człowiek ledwo przyjedzie do domu,a już chętnie by tam wrócił.

07 październik 2019 18:11

ŁAŁ Ale super wycieczka.A ten śnieg robi super klimat.

07 październik 2019 17:38

Super wycieczka. Na Śnieżce jeszcze nie byłem. Chętnie kiedyś przyjadę

07 październik 2019 13:12

[cytuj autor='Joanna'] Rewelacyjne widoki. Kilka razy sprawdziłam datę wycieczki,  bo aż trudno uwierzyć,  że to aktualne zdjęcia. U nas taka piękna kolorowa jesień,  a tam biało.  [/cytuj]

To prawda,że ciężko uwierzyć że to niedziela 6 pażdziernika 2019 roku.Turyści na szlaku mówili że w sobote jeszcze nie było śniegu ale całą noc z soboty na niedziele padał śnieg,przy tym zimno i Śnieżka wymalowana jak z bajki.Cudownie to wyglądało,sople na łańcuchach,śnieżne choinki,to poprostu nie do opisania..W Karpaczu śniegu nie było,to musisz sobie wyobrazić nasze miny jak wjechaliśmy na Kopę-śnieg,ślisko i prześlicznie wokoło.Rewelacja.

Edytowano: 2019-10-07 13:22:13

Edytowano: 2019-10-07 13:23:17

07 październik 2019 12:01

07 październik 2019 09:49

[cytuj autor='marian'] Te wycieczki spontaniczne są zawsze najlepsze.Syn faktycznie,każdy mówi że podobny a co mnie cieszy to wnuk również podobny do ojca.   [/cytuj]

To masz kontynuację rodu... hehe

07 październik 2019 09:16

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk'] Ale cudnie, piękna spontaniczna wycieczka, a jaki syn do Ciebie podobny Marianie 🙂 [/cytuj]

07 październik 2019 09:13

[cytuj autor='Anja'] Faktycznie niezła niespodzianka🙂 [/cytuj]

Tak to jest jak się pogody nie sprawdza.Liczyliśmy że może nas deszcz zaskoczyć a tu się okazało że zima nas zaskoczyła.Naprawdę byliśmy zachwyceni widokami-bajecznie.Buty przemoknięte ale szczęśliwi.