Goczałkowice zdrój

W pewną słoneczną sobotę postanowiliśmy wybrać się na małe zwiedzanie,plan kiełkował już od dłuższego czasu,więc przyszła pora aby go zrealizować.Wyruszyliśmy pociągiem aby po 30-tu minutach zameldować się na nowo odrestaurowanym dworcu w goczałkowicach zdrój i pierwsze co nas użekło to widok gór na tle zbiornika,widok przepiękny.Po chwili spedzonej na podziwianiu tego widoku ruszyliśmy na dalsze zwiedzanie.Po krótkiej chwili marszu dotarliśmy w okolice uzdrowiskowej fontanny i parku zdrojowego,postanowiliśmy spędzić tutaj dłuższą chwilę na spacerze.Spacerujac podziwiamy tutejszą fontanne,starą pijalnię sanatoria i park zdrojowy.Po godzinie dotarliśmy do końca zwiedzania miejscowości i zostaliśmy z pytaniem co dalej robimy.Szybka decyzja i idziemy do ogrodów kapiasa.Przed nami około 2km drogi do przejścia,po drodze do ogrodów odwiedzamy kościoły napotkane po drodze.Po dotarciu w rejon nowego ogrodu doznaliśmy szoku ogrom ludzi,mnóstwo samochodów,wrzawa i harmider.Niezrażeni tym ruszamy na zwiedzanie tego ogrodu,początek ścieżki dało się jakoś przeżyć i zrobić kilka ciekawych zdjęć,niestety czym dalej wkraczaliśmy wgłąb ogrodu masa ludzi gęstniała,co sprawiło iż odechciało mi sie dalszego zwiedzania.Ale jakoś to przemogłem i kroczyłem dalej wyznaczonymi ścieżkami,po przejściu większej połowy ogrodu jednak się poddałem i zawróciliśmy do wyjścia,jak się okazało przy wyjściu był to dobry pomysł,ponieważ jeszcze większy tłum ludzi zaczął napływać do nowego ogrodu.W tym miejscu postanowiliśmy zajrzeć jeszcze do starego ogrodu z nadzieją iż tam zaznamy chwili wytchnienia,po przekroczeniu bramy odkryliśmy inny świat.Cisza,spokój,relaks coś co było nam potrzebne,z wielką przyjemnością chodziliśmy po tym małym,ale jakże urokliwym ogrodzie i podziwialiśmy rośliność.Po miłych chwilach spędzonych w starym ogrodzie pelni pozytywnej enerii ruszyliśmy w drogę powrotną.