, Fasola na Szlaku

Tydzień Pieniński cz.5 - ... Cisówka - Niedzica Zamek , zapory dwie i ...

2018-08-11
2018-08-21 22:28:06
Fasola na Szlaku Krajtroter 9973 kilometrów
Niedzica Zamek > Polana Sosny > Zapora nad Jeziorem Czorsztyńskim > Zapora nad Jeziorem Sromowieckim > Cisówka > Rejs po Jeziorze Czorsztyńskim > Plaża Zamajerz > Przystań Wodna Niedzica Zamek > Jezioro Czorsztyńskie > Jezioro Sromowieckie

Cz.5 z naszego tj.żony , mojego i naszego 3 latka pobytu tygodniowego w Pieninach

Data : ...tak pomiędzy 11.08 ,a 16.08 się tam pokręciliśmy co rusz na chwile podjechaliśmy itd

Kapliczka pw. św. Michała

Tym razem coś z Niedzicy Zamek , którą odwiedzaliśmy kilkukrotnie . Toż z naszej bazy noclegowej w Sromowcach to rzut beretem ,czyli kawałek drogi

Tym razem "zaliczając" Niedzice pokręciliśmy się :
- po Zaporze nad Jeziorem Czorsztyńskim
- podreptaliśmy do Bacówki tuż za Zaporą
- zaliczyliśmy rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim . Nasz 3latek był wniebowzięty ... nie chciał schodzić na ląd 🙂
Cóż 50minut dla naszego wodno luba to ciut za mało 🙂
- po smażyliśmy się trochę na "Plaża Zamajerz" . I znów był problem jak naszego wodno lubka wyciągnąć z wody ...
- podpatrzyliśmy łodzie ,jachty i jachciki na Przystani Wodnej
- podreptałem na szczyt Cisówki ot tak przy ulewie ... na szczycie zaczęło błyskać to błyskawicznie wróciłem do punktu startu . Zahaczając po drodze jeszcze o ...
- ... Zabytkowy Cmentarz Rodziny Salamonów od wieków związaną z tym miejscem
- na drugim końcu Niedzicy pokręciliśmy się na Polanie Sosny . I to zarówno przy polu Campingowym jak i przy bacówce tuz przy stoku narciarskim
- ... że ostatnie miejsce spójnie łączy się z Zaporą nad Jeziorem Sromowieckim to i tam się pokręciliśmy

Cafe Turbinka przy zaporze
Nad Zaporą widziane ... z widokiem na Jezioro Sromowieckie
Widoki z Zapory ...

Z reguły przy naszych poprzednich wizytach to Niedzica Zamek była naszą bazą noclegową ... a że z roku na rok jest tam większy tłok to postawiliśmy na coś bardziej ustronnego i cichego . Dlatego też na bazę wybraliśmy teraz Sromowce Wyżne . A Niedzice to tylko zwiedzaliśmy 🙂

Tym razem tylko tyle tam widzieliśmy , bo ileż to razy można zamek , wozownie , spichlerz zwiedzać ... zostawimy to sobie na inny raz gdy nasz 3 latek podrośnie ... bo na razie nie bardzo go takie coś interesuje 🙂 Statki , góry , zapory i wodaaaa to tak jak najbardziej . Wszelkie muzealne sprawy są dla niego be 🙂 Choć w jednym skansenie (o tym w innej części ... spodobały mu się zabytkowe dziecięce łóżka 🙂 😉

Widoki z Zapory ... Zamek Czorsztyn
Widoki z Zapory ... Nad Zaporą widziane ... z widokiem na Jezioro Sromowieckie Widoki z Zapory ... i nasza trójka w komplecie Widoki z Zapory ... Zamek Niedzica Widok na Karczme Zadyma i Tatry w oddali Widoki tuż przed rejsem statkiem ... Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Plaża Zamajerz Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Zamek Czorsztyn Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Zielone Skałki Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Zamek Czorsztyn Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Tatry , Cisówka i ... Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... zapora i Tatry Podczas rejsu po Jeziorze Czorsztyńskim widziane ... Zamek Niedzica Port Gondoli , czyli najszybszy wodny transport między zamkami w Niedzicy i Czorsztynie :) Zamek Niedzica Widoki z Plaży Zamajerz Przystań Wodna Na Przystani Wodnej ... Spichlerz w Niedzicy Spacer deszczową porą na górę Cisówkę Spacer deszczową porą na górę Cisówkę Zabytkowy Cmentarz Rodziny Salamonów Widziane po drodze ... Widoki z Zapory ... malowidło 3D Bacówka za zaporą Widoki z Zapory ... Zamek Czorsztyn Widoki z Zapory ... Zamek Niedzica Widoki z Zapory ... Zamek Niedzica Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... Zamek Niedzica Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... Zamek Niedzica Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... a Polanę Sosnę Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... Zamek Niedzica Na Polanie Sosny przy bacówce i stoku narciarskim widziane ... a raczej gryziony :) Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... Zamek Niedzica Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... nasza trójka wędrowców :) Na Polanie Sosny przy bacówce i stoku narciarskim widziane ... Na Polanie Sosny przy bacówce i stoku narciarskim widziane ... Na Polanie Sosny Widziane ... Restauracja Dwór Na Polanie Sosny przy bacówce i stoku narciarskim widziane ... Na Polanie Sosny przy bacówce i stoku narciarskim widziane ... amfiteatr Widziane z zapory nad Jeziorem Sromowieckim ... Zamek Niedzica