, Fasola na Szlaku

Tydzień Pieniński cz.5 - ... Cisówka - Niedzica Zamek , zapory dwie i ...

2018-08-11
2018-08-21 22:28:06
Fasola na Szlaku Krajtroter 9973 kilometrów
Niedzica Zamek > Polana Sosny > Zapora nad Jeziorem Czorsztyńskim > Zapora nad Jeziorem Sromowieckim > Cisówka > Rejs po Jeziorze Czorsztyńskim > Plaża Zamajerz > Przystań Wodna Niedzica Zamek > Jezioro Czorsztyńskie > Jezioro Sromowieckie

Cz.5 z naszego tj.żony , mojego i naszego 3 latka pobytu tygodniowego w Pieninach

Data : ...tak pomiędzy 11.08 ,a 16.08 się tam pokręciliśmy co rusz na chwile podjechaliśmy itd

Kapliczka pw. św. Michała

Tym razem coś z Niedzicy Zamek , którą odwiedzaliśmy kilkukrotnie . Toż z naszej bazy noclegowej w Sromowcach to rzut beretem ,czyli kawałek drogi

Tym razem "zaliczając" Niedzice pokręciliśmy się :
- po Zaporze nad Jeziorem Czorsztyńskim
- podreptaliśmy do Bacówki tuż za Zaporą
- zaliczyliśmy rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim . Nasz 3latek był wniebowzięty ... nie chciał schodzić na ląd :)
Cóż 50minut dla naszego wodno luba to ciut za mało :)
- po smażyliśmy się trochę na "Plaża Zamajerz" . I znów był problem jak naszego wodno lubka wyciągnąć z wody ...
- podpatrzyliśmy łodzie ,jachty i jachciki na Przystani Wodnej
- podreptałem na szczyt Cisówki ot tak przy ulewie ... na szczycie zaczęło błyskać to błyskawicznie wróciłem do punktu startu . Zahaczając po drodze jeszcze o ...
- ... Zabytkowy Cmentarz Rodziny Salamonów od wieków związaną z tym miejscem
- na drugim końcu Niedzicy pokręciliśmy się na Polanie Sosny . I to zarówno przy polu Campingowym jak i przy bacówce tuz przy stoku narciarskim
- ... że ostatnie miejsce spójnie łączy się z Zaporą nad Jeziorem Sromowieckim to i tam się pokręciliśmy

Z reguły przy naszych poprzednich wizytach to Niedzica Zamek była naszą bazą noclegową ... a że z roku na rok jest tam większy tłok to postawiliśmy na coś bardziej ustronnego i cichego . Dlatego też na bazę wybraliśmy teraz Sromowce Wyżne . A Niedzice to tylko zwiedzaliśmy :)

Tym razem tylko tyle tam widzieliśmy , bo ileż to razy można zamek , wozownie , spichlerz zwiedzać ... zostawimy to sobie na inny raz gdy nasz 3 latek podrośnie ... bo na razie nie bardzo go takie coś interesuje :) Statki , góry , zapory i wodaaaa to tak jak najbardziej . Wszelkie muzealne sprawy są dla niego be :) Choć w jednym skansenie (o tym w innej części ... spodobały mu się zabytkowe dziecięce łóżka :) )

Widoki z Zapory ... Zamek Czorsztyn
Fasola na Szlaku Krajtroter 9973 kilometrów

Joanna Krajtroter 68189 kilometrów
2018-09-04 09:45:19

Ciekawe miejsca warte odwiedzenia.

Anja Krajtroter 14965 kilometrów
2018-08-22 14:06:22

Przepieknie...i te zachody słońca, których nigdy dość:)

Maciej A Krajtroter 18668 kilometrów
2018-08-22 11:09:18

[cytuj autor='Fasola na Szlaku'] Staram się tak dobierać zdjęcia by uchwycić jak najwięcej w tak okrojonej limitami galerii :) Tak by ten co patrzy na fotorelacje zobaczył jak najwięcej i pomyślał sobie ... muszę tam być , jadę !  [/cytuj]

Zobaczyłem i pomyślałem: chcę tam znów pojechać :-)

2018-08-22 10:52:23

[cytuj autor='Maciej A']Sporo zobaczyliścieByłem dopiero co w tych okolicach i naprawdę jest tam pięknie,co widać zresztą dobrze na Twoich fotkach z tych paru dni [/cytuj]

Maciej A Krajtroter 18668 kilometrów
2018-08-22 09:22:30

Sporo zobaczyliście

Byłem dopiero co w tych okolicach i naprawdę jest tam pięknie,

co widać zresztą dobrze na Twoich fotkach z tych paru dni

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 15 lat przez aktywną rodzinkę złożoną z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami. Na przyjaznym Forum mamy 48 tys. postów. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy blisko 20 000 polubień, a na Instagramie ponad 2 000 Obserwujących.