Grecja- Klasyczna Hellada

Kanał Koryncki, marian

Grecja jest przepiękna i nie zgadzam się z wielokrotną opinią że to tylko kupa kamieni. Wybraliśmy się na autokarową,czternastodniową wycieczkę ,,Klasyczna Hellada'' do Grecji z biurem podrórzy Raibow.Był to fantastycznie przeżyty czas.Trud długiej podrórzy umilały nam przecudowne widoki z autokaru przejażdzając przez Macedonię i Grecje.Zobaczylismy piękne górzyste miejsca,otoczone cudowną przyrodą. Zwiedzając liczne wykopaliska i muzea poczuliśmy ducha historii.Długo nam w pamięci pozostaną obiekty zwiedzane jak cudowne Meteory,Akropol,Kanał Korynski,Mykeny,Grób Agamemnona,Delfy,Ateny,Saloniki,pierwsza stolica niepodległej Grecji Nafplio,Olimpia przenosąca nas w sarożytne czasy zmagania lekkoatletów i  archelogiczne muzea z licznymi eksponatami.Długo tak bym mógł wymieniać.Cudownym przeżyciem był rejs na wyspy Hydra i Speteses.Przepiękna Hydra z wąskimi uliczkami wspinającymi sie na wzgórze,pomiędzy bielonymi budynkami zdobionymi kwiatami.Na wyspie tej ruch kołowy jest ograniczony do ambulansów a transport zapewniają osiołki.Na tej wyspie zostały nakręcone liczne filmy greckie.W programie naszej wycieczki był również czterodniowy wypoczynek w przepięknej nadmorskiej miejscowości Tolo.Trafił nam się pokój w widokiem na morze w hotelu usytułowanym przy samym morzu. Cudownie tak posiedzieć na balkonie wieczorem i rankiem przy błękitnym,szumiącym morzem z licznymi wysepkami Z czystym sumieniem moge poleć każdemu tą wycieczkę.Wielkim plusem tej wycieczki byli sami uczestnicy tej wycieczki,z wielkim poczuciem humoru oraz wspaniała przewodniczka Martyna i doświadczeni kierowcy Paweł i Michał zawsze uśmiechnięci i pomocni.Pod koniec zwiedzania trochę nam popsuła się pogoda ale sumując tak była dla nas łaskawa.To była cudowna,niezapomniana wycieczka.

Meteory, marian

02 wrzesień 2018 00:20

cudowne miejsce 🙂 moje klimaty ,lubie  takie kamienie 🙂 hehe

12 lipiec 2018 14:44

Cudna wycieczka do pięknego i mitologicznego kraju.

Sam coraz częściej myślę o Grecji,

zazdraszczam

Edytowano: 2018-07-12 17:54:13

09 lipiec 2018 21:58

[cytuj autor='Marcin_Henioo']A tak poza tym, wycieczka Mariana jest ekstra! My też byliśmy parę razy z R na wycieczkach, i nigdy się nie zawiedliśmy. takie kraje jak Grecja, Włochy, Hiszpania, trochę nas przerażają latem z uwagi na upały... Nie jesteśmy zbytnio ciepłolubni. Ale kraje bałkańskie są w naszych marzeniach...[/cytuj]

Ja również miałem obawy co do upałów a nie było tak źle .

09 lipiec 2018 21:52

[cytuj autor='Danusia']Zazdraszczam!! Grecja wciąż jest jeszcze marzeniem:-) Wierzę,że ono kiedyś spełni. Marianie,cudownie,że Wy spełniacie swoje marzenia,podróżujecie i zwiedzacie tak piekne miejsca.Edytowano: 2018-07-09 13:24:55[/cytuj]

Witaj Danusiu.Dawno tu nie zaglądałaś i nam brakowało Twoich wpisów.W marzenia trzeba wierzyć i napewno się spełnią.

09 lipiec 2018 13:24

Edytowano: 2018-07-09 13:24:55

08 lipiec 2018 22:17

08 lipiec 2018 22:15

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Ale piękna wycieczka, zazdraszczam ogromnie. My planowaliśmy Grecję dawno temu przed dziećmi , ale wtedy Turcja przypadkiem wpadła i tak już w Grecji nie byliśmy dotąd. Na pewno kiedyś się wybierzemy na taką objazdówkę! Nie wiem jak można takie miejsca kupą kamieni nazywać, to raczej Ci, którzy jadą tysiące kilometrów, żeby potem cały wyjazd cały dzień na basenie siedzieć, z drinkami w dłoniach.[/cytuj]

Dokładnie jest tak jak Ania piszesz. Jadą tacy "do Grecji" czy w inne rejony i bite 2 tygodnie nigdzie się z hotelu nie ruszają :-(

06 lipiec 2018 15:29

[cytuj autor='marian'] Udanych wakacji Ci życzę.Bałkany są piękne i napewno będziesz zadowolona.Czarnogóra i Albania też mi się marzy-może kiedyś.. Edytowano: 2018-07-06 15:08:23[/cytuj]

Dzięki Marianie i Aniu również, ale to trochę czasu jeszcze, zanim za granicę to jeszcze pewnie co najmniej z raz nad morze skoczę. Przy okazji też przypominam o Festiwalu Kwiatów Jadalnych w Hortulusie w kolejny weekend jakby ktoś był w okolicy - będzie na pewno co oglądać. Byłam w zeszły weekend - róże w pełnej krasie - muszę doadać wycieczkę w wolnej chwili.

A na tej Klasycznej Helladzie Marianie świetna sprawa z tymi czterema dniami na odpoczynek.

06 lipiec 2018 15:14

To prawda najczęściej taką opinie dają Ci,co nigdy nie byli na takiej objazdówce.Grecja jest piękna i napewno uda się Wam tam wybrać .Jesteście jeszcze młodzi i wszystko przed Wami.

06 lipiec 2018 15:05

[cytuj autor='Anja']A ja za 3 tygodnie na Bałkany też z biurem R.🙂 To będzie kolejna bałkańska objazdówka - tym razem inny program...no i Czarnogóra, którą koniecznie chciałam odwiedzić. Ja głownie lubię 10-dniówki - ani to za krótko ani za długo, w sam raz. W Grecji byłam na innej objazdówce, ale patrząc na Twoje zdjecia to w większości miejsc, które odwiedziłeś byłam i też nie rozumiem opinii, że "to kupa kamieni"🙂[/cytuj]

Edytowano: 2018-07-06 15:08:23

06 lipiec 2018 13:53

To miłej podróży i pieknych wrażeń 🙂