Śnieżka 2018

, marian

Plan wedrówki w góry z Karpacza był -wjazd nową kolejką na Kopę,herbatka w Domu Śląskim,dalej powrót do Karpacza przez Słoneczniki,Pielgrzymy,Polane i wyjście przy kościele Wang.Plan szybko zmieniliśmy pod Domem Śląskim,spoglądając na szczyt Śnieżki nabraliśmy takiej ochoty by jednak się wdrapać na górę.Wybraliśmy ten stromy szlak z dwoma punktami widokowymi a z Śnieżki wracaliśmy szlakiem Jubileuszowym.Potem powędrowaliśmy już zgodnie z planem.Byliśmy bardzo zadowoleni że dalismy po raz kolejny zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy.Góry są piękne i można się od nich uzależnić.Bardzo mi utkwiły słowa pewnego ojca,który podziwiając widoki na szlaku powiedział do syna ,,zobacz synu jak tu pięknie a jest wiele osób którzy nigdy tego nie zobaczą bo im się nie chce''

2018-05-01

02 wrzesień 2018 00:25

zazdraszczam 🙂 hehe jak tam pięknie 🙂 musiał to być mądry ojciec 🙂

12 maj 2018 21:05

Piękne miejsce, cudowne widoki. Fajnie, że się daliście skusić pięknu Śnieżki.

Mam tylko nadzieję, że takie tłumy na tym szlaku to są tylko w Majówkę? 🙂

09 maj 2018 07:41

Fantastyczny kawałek Karkonoszy,

Zawsze chętnie wróciłbym w te góry, pięknie.

Edytowano: 2018-05-09 07:41:35

08 maj 2018 21:36

[cytuj autor='EmiZtg']Też myślałam o Śnieżce w miniony weekend majowy. Fajny kawałek traski zrobiłeś. Ja nie byłam na tych Słonecznikach jeszcze nigdy. Chciałabym tam wrócić jeszcze w tym roku i przejść całą grań Karkonoszy. Wtedy na pewno znów wejdę na Śnieżkę 🙂[/cytuj]

To prawda, ładny kawałek przeszliśmy ale byliśmy padnięci.To nie te lata i nie ta kondycja ale było warto.

08 maj 2018 21:29

[cytuj autor='mirosław']Gdy ja zwiedzałem śnieżke w 2010r,to wjeżdzalo się jeszcze pojedyńczą kolejką,to było wyzwanie i przeżycie.Oglądając  zdjęcia wróciły wspomnienia[/cytuj]

Oj, zawsze dla mnie było wielkie przeżycie jazda na Kopę na pojedynczych krzesełkach.Dzisiaj to już napewno lepiej.

fugazi
08 maj 2018 19:06

[cytuj autor='marian'] Ja to myślałem że to będą wagoniki a okazało się że są tylko dwa lub trzy wagoniki,chyba na wyjątkowe okazje.Jestem ciekaw jak tam Twoje wędrówki po Czeskiej Szwajcari. [/cytuj]

Wygląda to naprawdę zjawiskowo! 🙂

Edytowano: 2018-05-18 18:43:40

08 maj 2018 18:52

08 maj 2018 15:48

08 maj 2018 10:13

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Super Marianie, przypomina się nasza dłuuuga wycieczka na Śnieżkę 🙂 Widoki naprawdę piękne i jakże prawdziwe słowa ojca, szczególnie w dzisiejszych, wygodnych czasach.[/cytuj]

Właśnie o te dzisiejsze czasy chodzi[telefony,tablety i wielogodzinne gry]ale tak się cieszę że jeszcze jest tyle młodzieży na szlakach.

Edytowano: 2018-05-08 10:14:45

08 maj 2018 10:09

[cytuj autor='Anja'] Dwie gondole planowano z przeznaczeniem dla dziecięcych wózków i potrzeb osób niepełnosprawnych. A biorąc pod uwagę, że zdecydowano się na tą inwestycję po tak wielu latach to faktycznie można się było postarać o coś nieco bardziej nowoczesnego.Zarówno z pobytu w czeskiej, jak i saksońskiej Szwajcarii jestem bardzo zadowolona...fajna pogoda, przepiękne okoliczności przyrody, nocleg też mogę polecić w 100% (tuż przy rozwidleniu szlaków, wygodnie i przyzwoicie cenowo). Na Śnieżce już zdjęcia musiałam komórką robić bo mi się karta w aparacie skończyła...postaram się w weekend coś dodać. [/cytuj]

Super że wróciłaś zadowolona i czekam z wielkim zainteresowaniem na relacje.

08 maj 2018 09:42

08 maj 2018 09:25

08 maj 2018 08:46

[cytuj autor='Anja']Byłam kilka dni po Tobie🙂 A co do nowego wyciągu to bez wątpienia fajnie, że wymienili te archaiczne krzesełka, choć bardzo szkoda, że osłonek nie ma...nie wiało by tak strasznie.Edytowano: 2018-05-08 07:28:45[/cytuj]