Krynica-Zdrój Jaworzyna Krynicka

, Angelika Krajewska

Położona na obrzeżach Krynicy góra oferuje przepiękne widoki. Z Krynicy można na miejsce dojechać autem, dojść szlakiem przez góry i las lub dłuższą trasą ulicami miasta. Na szczyt można wejść lub wjechać kolejką gondolową- polecam z uwagi na widoki ! Na szczycie można się ewentualnie zregenerować przy oferowanych posiłkach.  Fajne knajpki z dobrym jedzeniem . Przyjemne miejsce na wyprawę z rodziną lub przyjaciółmi , widoki jak z bajki  Przepiękne miejsce. Infrastruktura kolei dla narciarzy, szerokie; dobrze utrzymane, długie stoki narciarskie. Szeroka gama różnorodności stoków dla różnych wymagań i umiejętności narciarzy.

Góra Parkowa

, Angelika Krajewska

Wjazd najstarszą kolejką na Górę Parkową już jest przeżyciem. Na górze bary, pamiątki, Rajskie Zjeżdzalnie i źródełka.Szału wielkiego nie ma może dla tego że najpierw pojechaliśmy na Jaworzynę i tam były piękne widoki 🙂 ale jest gdzie pochodzić i napić się ze źródełka Miłości. Z Góry Parkowej zeszliśmy na piechotkę 🙂 trasa nie jest trudna 🙂. Później chodziliśmy po mieście w Krynicy byliśmy już w tamtym roku gdy odwiedzaliśmy Muszynę ale wówczas nie odwiedzaliśmy Jaworzyny 🙂 teraz się udało odwiedzić to piękne miejsce 🙂 polecam każdemu kto lubi nacieszyć oko cudownymi widokami 🙂

2017-08-09

22 sierpień 2017 21:37

[cytuj autor='Marcin M']Byłem w Krynicy i Muszynie w czerwcu 2010, kiedy Muszynę zalały rzeki... Masakra...Bylo duzo strat. Minęło kilka lat i ponownie znalazłem się w Krynicy - piękne miasteczko, a od strony Tylicza zdobywałem Lackową (997m npm)- najwyższy szczyt Beskidu Niskiego. Temperatura powyżej 30st. a tu trzeba zdobyć górę, oj ciężko było.. Wejście na Lackową jest bardzo strome.[/cytuj]

ale zapewne warto było :P

22 sierpień 2017 15:04

16 sierpień 2017 11:37

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Taką wycieczkę jak Wy niedawno odbyliśmy, super 🙂 Andżela pod Andżelą 🙂[/cytuj]

Oczywiście Aniu zdjęcie musiałam mieć 🙂

16 sierpień 2017 11:36

[cytuj autor='Maciej A']Super góra, latem i zimą. widoki dookoła, fajny ośrodek narciarski i szlaki turystyczne w otoczeniu.Ogólnie Krynica ma sporo do zaoferowaniaPozazdraszczam :-)Edytowano: 2017-08-12 10:15:48[/cytuj]

Krynica i pobliska Muszyna to są jedne z ulubionych moich miejsc 🙂

16 sierpień 2017 11:34

[cytuj autor='Danusia']Rodzinka ciągle w trasie,super:-) My i na Jaworzynę i na Górę Parkową wjechaliśmy kolejką i wyciagiem. Może niezbyt ambitnie,ale co widzieliśmy na szczycie,to nasze. A widoki tam przednie:-)[/cytuj]

Pani Danusiu po to są wyciągi i gondole  aby z nich korzystać 🙂 ważne są widoki i wspomnienia 🙂

15 sierpień 2017 10:23

piękne widoki  w i z Krynicy

14 sierpień 2017 09:31

Taką wycieczkę jak Wy niedawno odbyliśmy, super 🙂 Andżela pod Andżelą 🙂

12 sierpień 2017 18:49

widoki z obu gór są wspaniałe.Mnie udalo się je zdobyć pieszo.Pod szczytem jaworzyny znajduje się schronisko warte odwiedzenia.

12 sierpień 2017 10:14

Ogólnie Krynica ma sporo do zaoferowania

Pozazdraszczam :-)

Edytowano: 2017-08-12 10:15:48

11 sierpień 2017 22:40

Jak miło zobaczyć fotki z miejsc gdzie niedawno się było.Fajnie rodzinnie zwiedzacie.Tak trzymajcie.