Władysławowo plażowanie i Puck

Władysławowo plaża

Wycieczka do Władysławowa to typowe plażowanie, chcieliśmy pokazać dzieciom morze nie w zatoce, ale otwarte. Wybraliśmy na to właśnie Władysławowo, gdzie plaża jest bardzo ładna, co widać po tłumach i ilości parawanów. Już dawno dawno nie widziałam takiego widoku, jesli w ogóle, bo ostatnio jak byłam na plaży nad morzem, to jeszcze parawany tak nie rządziły 🙂 Znaleźliśmy jakoś kawałek wolnej przestrzeni blisko morza, ale po chwili już do nas dobili z kilku stron,więc mieliśmy do dyspozycji namiocik i kawałek piasku przy namiociku 🙂 Jako, że to nie mój styl zwiedzania, określiłam dzieciom godzinę, do której tak siedzimy, a tu chmury okazały się jeszcze bardziej okrutne, bo po godzince niebo się zachmurzyło, ale za to ludzi trochę znikło. Wkrótce zniknęliśmy i my. Do Pucka, gdzie zrobiliśmy sobie mały spacerek. Od ruin zamku, przez kościół, zatoczkę, pomnik Zaślubin z morzem, molo. Po drodze spotkaliśmy dwie ławeczku - Kapra i Zaruskiego, kolejne do kolekcji 🙂

Na koniec jeszcze zajrzeliśmy do zamku w Rzucewie, który stoi niedaleko, a jest ładny, więc warto okiem rzucić. Po drodze potem mijaliśmy Osłonino i Żelistrzewo. W tej drugiej jako dziecko byłam 2 razy na koloniach, zaś do pierwszej chodziliśmy wtedy pieszo na plażę. Fajnie tak zobaczyć coś z dzieciństwa, co ledwo pamiętam, bo to była wczesna podstawówka.

wejście na plażę
parawany wszędzie wokół :)
Plaża we Władysławowie
Rzucewo
2017-07-16

01 sierpień 2017 09:29

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk'] Pogoda super i tempo faktycznie spore 🙂 Ławeczka Kapra nie jest do końca ławeczką, choć za nim jakiś kofer stoi na którym można usiąść, a poza tym tak jest pomnik nazwany właśnie - ławeczką Kapra, co widać na zdjęciu 🙂 W Rzucewie widzieliśmy wodę, ale nie schodziliśmy do niej, wrażeń już mieliśmy dość 🙂 [/cytuj]

hihihi, no wlaśnie Aniu to miałam na myśli, że napis mówi o ławeczce a ...tam raczej ławeczki nie ma. natomiast sam Kaper bardzo oki 🙂

01 sierpień 2017 08:28

[cytuj autor='mokunka']Pogoda Wam dopisała , choć tempo zwiedzania zawrotne ! Gdy byłam w Pucku w 2013 w/g mnie nie było chyba jeszcze ławeczek (a raczej ławeczki) bo kaper to raczej stoi przy beczce 😉Natomiast zamek w Rzucewie to -jak dla mnie miejsce wyjątkowe. Nie wiem czy udało wam sie zobaczyć , tuż z ogrodów przyzamkowych maleńką spokojną zatoczkę.?https://www.polskieszlaki.pl/wycieczki/relacja,6447,zamek-nad-brzegiem-morza-rzucewo.html[/cytuj]

31 lipiec 2017 19:56

29 lipiec 2017 19:41

[cytuj autor='Danusia']Wspaniale ,że dziewczynki mogły nacieszyć się morzem i plażą w pełni słonecznej pogody. Mieliście sporo szczęścia,że tak wam słonko zaświeciło, Słonecznych dni na Pomorzu w tym roku jak na lekarstwo. Pewnie to na Wasz przyjazd odważył sie wysunąć zza chmur:-) Co do ławeczek,to wydaje mi sie,że były już zamieszczane na forum.,ale są takie fajne,że można je oglądać wielokrotnie.[/cytuj]

Dziękuję, szczęście dopisało i cieszę się bardzo 🙂

29 lipiec 2017 09:00

28 lipiec 2017 13:12

Rodzina, dzieci, pies, plaża, szum morza co więcej trzeba.

Urlop udany.

28 lipiec 2017 08:02

[cytuj autor='allie']Władysławowo to nie jest moje ulubione miejsce do bywania w sezonie, ale polecam je np. w maju. Super, że zajrzeliście do Rzucewa, tamtejszy zamek robi wrażenie.[/cytuj]

Tak, bardzo ładny obiekt i otoczenie też zadbane i przyjemne. Co do Władysławowa, ja pamiętam to miasto z dzieciństwa, z kolonii, o których wspominałam w relacji i wtedy kojarzyło się nam, dzieciom, jako miasto śmierdzące rybami, ilekroć się autokarem tam przejeżdżało, zawsze było to samo i żarty dzieciaków na ten temat 🙂 Także ja bym teraz nie wybrała Władysławowa na pokazywanie dzieciom plaży, ale z Polskich Szlaków właśnie wiem, że teraz jest znacznie lepiej i mąż też wyciągnął akurat tą miejscowośc, bo była stosunkowo najbliżej z otwartym morzem. A teraz ponoć są plany, żeby w ogole upiększyć miasto, zrobić ładny deptak, z ujednoliconymi kramami itp. Fajnie, trzymam kciuki 🙂

27 lipiec 2017 20:54

27 lipiec 2017 20:17

Dziękuję Wam 🙂 Tak, dziś była u nas Danusia znad morza i mówiła, że w ogóle lata za bardzo u nich nie bylo, także mieliśmy sporo szczęścia 🙂 Bardzo się cieszę, bo nie udało by się nam przekonać dzieci, że morze jest fajne, jakby nam tam lało 🙂

27 lipiec 2017 19:25

Wadysławowo ma piekną plaże .Byłem tam sześć lat temu.Dobrze że chociaż pogoda trochę Wam pozwoliła się poopalać.Myślałem że nie trafiłem na pogodę podczas mojego wypoczynku w Usroniu Morskim ale okazuje się że teraz jest jeszcze gorzej.Bardzo ładne te miasto Puck i ławeczka do kolekcji.

27 lipiec 2017 15:00

I tak poodpoczywać czasem warto. To Wam się pogoda trafiła. Lipiec szczególnie nie rozpieszcza w tym roku nad morzem.

27 lipiec 2017 14:59

Ciekawa wycieczka. Ławeczki w Pucku są chyba dość nowe, bo nie przypominam sobie, żeby były 6 lat temu. A może wtedy nie zwróciłam na nie uwagi?

Puck

plaża we władysławowie

Molo w Pucku

Pomnik zaślubin z morzem w Pucku