Piękna Niedziela w Rabce Zdrój

, Angelika Krajewska

I w końcu dotarliśmy do Rabkolandu od dawna planowaliśmy ta wycieczkę , ale niestety zawsze coś wypadło  w końcu postanowiliśmy że to bedzie ta piękna Niedziela która na pogodzie miała być burzowa :P ,pomyślałam że gdyby była burza to przeczekamy gdzieś 🙂 jak  to się mówi jak nie dziś to kiedy 🙂 A więc tak : porównując z innymi parkami rozrywki mamy bardzo pozytywne wrażenia! Nasz 9-cio latek  bardzo zadowolony. Na karuzelach z samochodami w pełni zadowolony jeździł sam,był nawet w tunelu strachu z tata ,super był latajacy autobus , a tata załapał sie na bardzo szybka muzyczna karuzele 🙂 wybawiliśmy sie wszyscy .  Bardzo mi się podobał system samodzielnego uruchamiania figurek lub wesołej farmy, Teatr Iluzji, Pacynek... Rewelacja - ponad 5 godzin spędzonych atrakcyjnie! Szczerze polecam. Dodatkowo cena - w porównaniu z innymi miejscami w Polsce - zachęcająca. 34 zł  dla osoby dorosłej ,dla dzieci niepełnosprawnych 17 zł opiekun dziecka płaci też 17 zł 🙂

Parę słów o Parku Zdrojowym :

, Angelika Krajewska

Chodź byliśmy bardzo zmeczeni to chcieliśmy jeszcze zwiedzić  trochę Rabkę wstapiliśmy do Parku Zdrojowego , a więc duża zagospodarowana przestrzeń, stare drzewa, alejki na których można pospacerować. Wiele atrakcji dla dzieci: place zabaw, miasteczko ruchu drogowego, skate park. Dla dorosłych zewnętrzna siłownia. na przodzie parku  Tężnia, a w pobliżu gastronomia plus inne płatne atrakcje..dzieci moga mieć frajde zwróciłam uwagę , że można wypożyczyć rowery i przyczepkę dla dziecka. Warto z Parku Zdrojowego kierować się do ul. Chopina jest tam park linowy i Muszla koncertowa  obok Kawiarnia Zdrojowa i przepiękna fontannna ze słoniami  trzeba to zobaczyć na własne oczy 🙂 Wracaliśmy zmęczeni ,opaleni i zadowoleni , a  pogoda była piękna czasem nie warto suchać prognoz hehe 🙂 polecam

2017-07-09

17 lipiec 2017 23:26

Wspaniała wycieczka pełna wrażen.Pozdrawiam.

16 lipiec 2017 15:11

Fajna rodzinna wycieczka. Nawet nie wiedziałam, że jest taki park rozrywki

13 lipiec 2017 09:20

dziękujemy 🙂 jest jest Muzeum Rekordów bylismy tam tylko limit na dodanie zdjec jest i nie dodalam juz 🙂 🙂

13 lipiec 2017 08:33

Bardzo daaawno temu byłam w Rabce z kolonią. Rabkoland wyglądał wtedy troszkę inaczej. Pamiętam,że wrażenie zrobiło na mnie Muzeum Rekordów. Czy teraz tego miejsca już nie ma? Wasze rodzinne wyjazdy są takie radosne:-) Super,że spędzacie czas  razem i aktywnie.

12 lipiec 2017 18:44

Rabka reklamująca się jako miasto dzieci to fajne miejsce dla tych milusińskich i tych starszych turystów. Bylam tam kilkakrtnie, pierwszy raz daaaawno temu jako dziecko w sanatorium....

Fajnie, ze podróżujecie i sporo zwiedzacie !

12 lipiec 2017 18:22

najważniejsze że pogoda dopisała,a wam się wycieczka udała.Rabka piękne uzdrowisko potwierdzam i polecam.