Poznajemy Płock

, linek

Piękna wiosenna pogoda zachęcała do wypoczynku na świeżym powietrzu. Wraz z Klaudią wybraliśmy się 1 kwietnia na Pojezierze Dobrzyńskie, a dokładnie do miasta Płock.

Na początku odwiedziliśmy płockie ZOO, gdzie zobaczyć można ponad 300 gatunków zwierząt. Ogród zoologiczny ma bardzo ciekawe położenie. Znajduje się na wysokiej skarpie nad brzegiem Wisły. Po około 2,5 godzinach sędzonych tam, udaliśmy się spacerem w stronę płockiego molo. Na końcu, którego znajduje się kawiarnia, w której można zjesć dobre ciasto, lody, czy wypić zimne piwo w upalne dni. A to wszystko uzupełnia piękny widok na Wisłę. Ciekawą możliwością odpoczynku jest wypożyczenie leżaków z kawiarni. Po chwili relaksu wyruszyliśmy na dalsze zwiedzanie miasta. Spacerując po Płocku zobaczyliśmy Amfiteatr, Pomniki: Bolesława Krzywoustego, Jana Pawła II oraz Obrońców Płocka 1920. Na drodzę naszego zwiedzania znalazły się dwie Kolegiaty: Św. Bartłomieja i Św. Michała. W tym czasie na Starym Rynku miało miejsce wydarzenie -"Inwazja FoodTrucków wita wiosnę w Płocku!". Dalej udaliśmy się w stronę tumskiego wzgórza i Zamku Książąt Mazowieckich. Ostatnim miejscem, które zobaczyliśmy była Katedra Płocka.

, linek

Wycieczkę zaliczamy jak najbardziej do udanych. Płock jest bardzo ciekawym miastem, w którym można spędzić przyjemnie wolny czas. 🙂

2017-04-01

06 lipiec 2017 08:53

Bardzo ładne miasto, fajnie, że jeździcie razem 🙂 Nie znam Płocka w ogóle, szkoda

05 lipiec 2017 10:22

Byliśmy w Płocku przejazdem. W czasie postoju zwiedziliśmy tylko Zoo, bo dla dziecka to było najciekawsze. Chciałoby się wrócić i zobaczyć więcej. A surykatka na zdjęciu jest piękna- dokładnie taka jak ją zapamiętałam z naszego pobytu, jakby siedziała tam niezmiennie od kilku lat.

05 lipiec 2017 10:01

Kiedyś się tam wybiorę:-)

04 lipiec 2017 22:10

Miasto wartne zwiedzenia.Może kiedyś...