Budapeszt, Wiedeń, Praga

2014-08-21 - 2014-08-26
2014-08-21 13:29:19

Wyjechaliśmy z Polski. Rano przejechaliśmy na zwiedzanie Budapesztu. Zrobiliśmy sobie przerwę śniadaniową. Nastepnie rozpoczęliśmy zwiedzanie Wzgórz Gellerta, skąd rozpościera się piękna panorama na miasto. Następnie zobaczyliśmy Wzgórza Zamkowe, dziedziniec Pałacu Królewskiego, ulice Starówki Budańskiej, Kościół Macieja oraz Baszty Rybackie. Potem około godzinna przerwa obiadowa. Następnie udaliśmy się na zwiedzanie Pesztu, gdzie zobacyzliśmy: Plac millenium i bazylikę św. Stefana. Zakończylismy zwiedzanie około godziny 18:00, potem nocleg w pobliżu Budapesztu.

Na drugi dzień po śniadaniu wykwaterowalismy się z hotelu, przejechalismy do Wiednia. I zwiedzanie miasta: objazd Ringstrasse autokarem, spacer po starówce. Przejechaliśmy do Schoenbrunn i zwiedziliśmy letnią rezydencję Habsburgów. Zakończyliśmy zwiedzanie późnym wieczorem. Przejechaliśmy do hotelu w Czechach.

Zwiedzanie Pragi rozpoczeliśmy na Hradczanach, poszliśmy na rynek hradczański. Z rynku udaliśmy sie na zwiedzanie kompleksu zamkowego i dalej w kierunku Mosta Karola, którym przeszliśmy na teren Starego Miasta.

I wyjechaliśmy już do Polski.