Skały Jetrichovickie

Mariina skała, marian

Wędrówke na trzy szczyty Jetrichovickich skał rozpoczynamy w Jetrichovicach.Już z parkingu widzimy tą piękną wysmukłą piramide Mariine Skałe z punktem widokowym, z altaną na szczycie, do której można dotrzeć czerwonym szlakiem, ale my postanawiamy zrobić taką pętelke i wybieramy łagodniejszy zielony szlak, czerwonym będziemy wracać.Pierwszą skałe jaką zdobywamy jest Rudolfuv.Przyznam ze wejście na niego nie było łatwe.Adrealina poszła w górę.Najgorzej było na górze, dojście do altanki bez poręczy a tak bardzo wiało .Przeszliśmy to prawie na czworakach.Widoki nam trochę to wynagrodziły ale jak wspomne sobie to  nogi robią mi się miękie.Dojście na Wilemininą stene,nie było tak trudne.Na skale znajduje się ładna platforma widokowa z której widzimy piękne okolice i Mariine w całej okazałości.Cała trasa jest prześliczna.Mijamy między innymi dużą skałe w postaciu zwisu zwaną ,,Tetrevina''.Tutaj w tym przyjemnym miejscu trochę  na ławeczce odpoczywamy.Na Mariine wchodzimy wąskimi szczelinami, po licznych drabinkach.Zdobyliśmy ostatni nas cel.Z altanki pięknie widać w oddali Rudolfur oraz Vileminina.Wspaniale tak pomyśleć tam dzisiaj byłem.Powoli wracamy do Jetrichovic.

Mariina, marian
Vileminina stena a w oddali Rudolfuv, marian
Rudolfuv, marian
wejście na Rudolfuv bez barierek, marian
2017-05-01

18 kwiecień 2018 10:35

trasa  którą przeszedłem-najpierw z Jentrichovic zielonym szlakiem do czerwonegoi po koleji Rudolf-Wilemina-Marina- Jentrichowice

11 maj 2017 08:02

[cytuj autor=' Anja']Malownicze ścieżki, nietrudna trasa, bardzo przyjemnie. [/cytuj]

Trasa nie taka trudna .Pokonaliśmy około 6 km ale zajęło nam to ponad trzy godziny.Trudniejsza jest w odwrotnym kierunku,ciągle idzie się pod górę ,po licznych schodach.Jetrichvickie skały naprawdę warto zobaczyć.Mariina jest obowiązkowa.

10 maj 2017 11:41

Malownicze ścieżki, nietrudna trasa, bardzo przyjemnie.