Spacer po Siewierzu

Zamek w Siewierzu

Na Przeczyczach tama była zamknięta, trochę nas to zdziwiło, więc musieliśmy tak trochę boczkiem przejść nad wodę, ale pogoda nie sprzyjała biwakowi, choć mieliśmy kocyki i te sprawy. Szkoda, bo rano obudziło nas piękne słoneczko! W samym Siewierzu było już trochę bardziej sprzyjająco. Zamek pooglądaliśmy tylko z zewnątrz, bo już nieraz wchodziliśmy na dziedziniec. Jako, że dzieci miały rolki, to posiedzieliśmy w strefie bezpłatnej rekreacji pod zamkiem. Juz ostatnio o tym pisałam, świetna sprawa, teraz jeszcze skatepark doszedł, ludzi pełno, dzieci rozradowane wokoło, naprawdę fajna inicjatywa, wszystkie urządzenia siłowni na powietrzu były zajęte, a na niektórych nawet starsze panie walczyły 🙂 Po drodze spotkaliśmy szpitalny kościół Św. Barbary, na Rynku zaś zjedliśmy pyszne lody gałkowe, o przeróżnych smakach 🙂 Jeszcze mieliśmy w planach Pogorię, ale z racji pogody odłożyliśmy to na kiedyś indziej.

Jezioro Przeczyce
Kompleks sportowy pod zamkiem
2017-04-29

05 maj 2017 11:02

Fajna wycieczka. Dobrze, że przynajmniej deszcz nie padał.

04 maj 2017 19:02

Niewielki ale urokliwy zameczek. Dużo w ostatnim czasie się pozminieało oczywiście pozytywnie.

Majówka w tym roku nie rozpieszczała z pogodą ale jak widze Wam dopisała.

04 maj 2017 17:08

dzięki, to super że Wam się udało, u nas tak średnio było, a co było z niezłą pogodą, to wykorzystaliśmy 🙂

04 maj 2017 15:37

Super że macie tak blisko na Jure.Pogoda straszyła na tą majówke.Ja zaryzykowałem i pojechałem na Czeską Szwajcarie i okazało się że trafiliśmy na świetną pogodę.