Mała i Wielka Czantoria

Na Małej Czantorii, EmiZtg

Wycieczka może być też dobrą propozycją dla osób, które wolą wjeżdżać kolejką - mamy do wyboru dwie - pierwsza na Poniwiec, a druga pod Wielką Czantorię. My wybraliśmy oczwywiście opcję na piechotę. Szlak nie jest długi ani trudny, nie ma męczących podejść, a grzbiet między Czantoriami jest prosty i widokowy. Pod Wielką Czantorią mieści się słynna Chata, w której można skosztować czeskich specjałów i piwa, a płacić także w złotówkach. Na Małej Czantorii jest sympatyczna łączka, która aż prosi się o piknik 🙂.

Całość trasy liczy ok. 10 km i ok. 600 m przewyższenia. Wychodzimy żółtym szlakiem z Ustronia (obok parkingu jest duża wiata z mejscem na ognisko), a następnie wchodzimy na szlak czarny. Powrót tą samą drogą.

Paralotnie nad Małą Czantorią, EmiZtg
2016-04-30

20 kwiecień 2017 10:51

[cytuj autor='Świątkowski Roman']Miejsca i trasa znana. Ciekawa, widokowa, fajna. Proponował bym nie powrót żółtym tym samym szlakiem  do Ustronia którym podchodziliśmy tylko niebieskim.   pozdrawiam. [/cytuj]

Właśnie zastanawialiśmy się, czy nie zrobić pętli, ale stwierdziliśmy, że chcemy jeszcze raz się przejść na tę łączkę na Małej Czantorii. Może i dobrze, bo stamtąd piękne widoki, no i znajomych spotkaliśmy 🙂

20 kwiecień 2017 10:26

pozdrawiam.

19 kwiecień 2017 08:08

[cytuj autor='Piernikarczyk Anna']To się zbiegłyście tematycznie z Anją 🙂 Super, takie bliższe wędrowanie 🙂 [/cytuj]

Właśnie Emila mnie zainspirowała do dodania tych zimowych obrazków...poza tym kiedy piękne słoneczko za oknem nigdy sama nie mam ochoty na wracanie do zimowych eskapad (jestem zdecydowanie ciepłolubna🙂, a że póki co bardziej zimowo niż wiosennie to pomyślałam, że ostatnia chwila na podzielenie się wrażeniami.

19 kwiecień 2017 07:45

To się zbiegłyście tematycznie z Anją 🙂 Super, takie bliższe wędrowanie 🙂

18 kwiecień 2017 15:18

Bardzo fajna propozycja na pierwszy kontakt z górami, dla rodziców z małymi dziećmi i osób, które nie mają olimpijskiej kondycji🙂 Byłam trzykrotnie, kolejką również, bo dla mnie taka przejażdzka to też atrakcja sama w sobie🙂