Zamek Ogrodzieniec

, Piotr Rzewuski

Wyjazd jak zwykle nie planowany, dzień wcześniej dowiedzialem się , że muszę pojechać jako drugi kierowca po auto prawie pod same Katowice i tak się zaczęło 🙂 . Wyjechaliśmy wcześnie rano i koło połódnia byliśmy w Katowicach oglądaliśmy auto , decyzja zapadła auto kupione no i całe popołudnie wolne 😁 . Pomysł co robić oczywiście zwiedzamy co ciekawego w drodzę powrotnej pierwsze w planie Zamek Ogrodzieniec, po około 30 minut w aucie jesteśmy na miejscu parkujemy auta i ruszamy , udało nam się trafić na inscenizacje wojenną było super . Zamek Ogrodzeniec wywarł na mnie naprawdę wielkie wrażenie , myślę tylko jak i kiedy tam wrócić, by móc lepiej zwiedzić tamtejsze rejony . Niestety czas naglił a i Kraków w planach więc ruszyliśmy dalej . Kraków zwiedziliśmy też jak to się mów na jednej nodzę a potem to już autostrada A4 obecnie już skończona przynajmniej do Rzeszowa w tedy niestety nie 😢 . Wniosek jeden dzień to zamało 😁 Jak by ktoś mógł mi coś zaproponować z ciekawych miejsc byłbym wdzięczny. Planuje wyjazd do Ojcowa na kilka dni i z tam tąd jeździć w ciekawsze miejsca . Nie stety to narazie plan, ale może akurat się uda 🙂 . Pozdrawiam

2012-06-23

30 maj 2015 09:37

Ja też mogę z zadowoleniem dodać- "byłam tam!". Miejsce znane i lubiane przez turystów. Super wycieczka.

27 maj 2015 17:40

Dzięki za miłe słowa chłopaki 🙂

27 maj 2015 17:17

[cytuj autor='Rzewuski Piotr']Cieszy mnie to 😁 , aczkolwiek nie jest to jeszcze co bym chciał . Z niektórych wyjazdów nie zachowały się zdjęcia a z niektórych trudo coś relacjonować 😉. Fajnie, że jest taka strona . Pozdrawiam  [/cytuj]

Tak, fajna jest ta nasza strona PSz. A co do Ogrodzieńca, to znowu mogę napisać: BYŁEM TAM!!!

22 maj 2015 18:59

Piękny. Uwielbiam takie miejsca.

21 maj 2015 20:56

Za to ten zamek już dobrze mi znany,

oczywiście fajny i położony w pięknych okolicach, jest co oglądać

a z opisami to ja wciąż bywam na bakier, czasem lepiej czasem gorzej,

niektórzy mają do tego talent, ale nie o to chodzi jak co komu wychodzi :-)

i mam tak jak Ty, sporo rzeczy, które chciałbym, trudno byłoby zrelacjonować lub pokazać, a i w pamięci się szybko zaciera,

a i dylematy wyboru nie są mi obce, ciągnie wszędzie, przecież się nie rozerwę ;-), (no to teraz pora nad morze...)

21 maj 2015 12:50

20 maj 2015 16:31

Też bym miała dylemat Romanie 🙂

To prawda, że się nabiera wprawy i już widac poprawę Piotrze 🙂

20 maj 2015 15:09

Z czasem opisów i zdjęć będzie więcej 🙂 i będzie to wszystko lepiej uporzątkowane . Pozdrawiam

20 maj 2015 13:48

Nasza piękna Jura, nasze cudne ruiny zamku w Ogrodzieńcu. Ale mi się zatęskniło, a to Ania Rabsztyn, Tęczyn, Doliny Krakowskie teraz zamek Ogrodzieniec - tylko co wybrać, wypad w góry, które uwielbiam czy drugą perełkę Jure.

Wycieczka z opisem fajna, troszkę mało jak i fotek z wypadu. Na początku mojego klikania na PSz opisy wycieczek zajmowały dwie linijki, czas na napisanie 10 minut a obecnie .......

pozdrawiam.

20 maj 2015 12:17

Dobry wybór .Zamek Ogrodzieniec robi wrażenie.Chętnie bym tam  znowu wybrał się.Jura ma bardzo dużo miejsc ,które warto zobaczyć.

20 maj 2015 12:04

Zgadzam się zamek zamek jest mega chętnie tam powrócę 🙂

20 maj 2015 12:00

Zamek jest wspaniały, fajnie, że udało Ci się na nim być, znamy go dobrze 🙂