Dolina Białej Wisełki

Najpierw udaliśmy się na deptak, bo w sumie tyle razy byliśmy w Wisle, a jakoś nie mam zdjęć z centrum. Odwiedziliśmy dobrze zaopatrzoną i poinformowaną Informację Turystyczną w Domu Zdrojowym, pooglądaliśmy mnóstwo rękodzieła. Kupilismy oczywiście magnesik, aniołka i coś tam jeszcze dla dzieci. Pod amfiteatrem zjedliśmy pyszne pajdy ze smalcem, ja wyjątkowo wzięłam nie z ogórkiem a z pomidorkiem, świetny wybór polecam! 🙂

Potem Wisła Czarne, moja ulubiona, z wodospadem, jeziorem i przyrodą, a potem nasz główny cel - Dolina Białej Wisełki! Już tam byliśmy dwa lata temu, ale jeszcze śnieg zalegał to tu to tam i doszliśmy wtedy w sumie niedaleko 🙂 Teraz naszym celem były Kaskady Rodła, oczywiście Barania Górą, na którą tędy prowadzi szlak jeszcze poza naszym zasięgiem. Nawet Kaskady były sporą trudnością dla naszej najmłodszej, która dziś kończy 5 latek 🙂 Ale jakoś dała radę, częsciowo za namową, częściowo małym szantażem, a częściowo na barana 🙂

Dolina Białej Wisełki - szlak na Baranią

Piękna dolinka, wspaniałe widoki i pogoda się udała wyjątkowo jak na tą Majówkę, która niespodzianki niezbyt miłe szykowała dla nas w dalszej części wyjazdu Majówkowego 🙂

Wycieczka bardzo udana, na koniec jeszcze oscypka kupiliśmy.

Kaskady Rodła
Salmopol
2014-05-01

06 maj 2014 09:55

Dziękuję wszystkim 🙂 Tak Wisła i pogoda i już więcej od Majówki nie trzeba 🙂 Ty Danusiu masz za to morze, które ja oglądam raz na ... lat 🙂

06 maj 2014 09:50

Rodzinna majówka do jest to, do tego piękne widoki i co nam trzeba.

Pozdrawiam Tadek

06 maj 2014 07:11

Świetna majówka,Wisła zawsze na topie. Szkoda,że dla nas zbyt odległa na weekendowe wyjazdy.

05 maj 2014 23:31

Piękne okolice i pogoda rewelka u nas majówka deszczowa pozdrawiamy

05 maj 2014 23:17

Pięknie, wiosennie i z silną ekipą :-)

P.S. Też bardzo lubię okolice Wisły

Ostatnio edytowany: 2014-05-05 23:18

05 maj 2014 21:44

Bardzo ładnie powędrowaliście.Lubię te okolice.

05 maj 2014 18:08

Uwielbiam Wisłę 🙂

05 maj 2014 17:42

[cytuj autor='Świątkowski Roman ']Tak Karolu fajne takie wędrowanie rodzinne, mają wiele plusów ale i też troszkę minusów z przewagą tych pierszych. Aniu mało co by brakowało i wędrowalibyśmy tymi samymi chodnikami. Plany nasze tak jak i Wasze na 1 maja padły na Wisłę i połażenie po niej ale w trakcie podróżydo Wisły postanowiliśmy jednak zatrzymać się w Ustroniu Polana i wjechać na Czantorię i troskę się poopalać. Tak mało brakowało. Jak zwykle bardzo ładne fotka a wycieczka musi mi się podobać nie inaczej.   [/cytuj]