Polanica-Zdrój

Pijalnia w Polanicy

W pierwszym dniu naszego zwiedzania Kotliny Kłodzkiej miejscem docelowym była Polanica Zdrój - piękna miejscowość uzdrowiskowa, jakich w Kotlinie nie brakuje. Całe dnie zwiedzaliśmy, więc w Polanicy tak właściwie spędziliśmy dwa przyjemne wieczory, podczas których spacerowaliśmy po pięknym deptaku w Polanicy i po Parku Zdrojowym.

Spaliśmy w ładnym i wygodnym Hotelu Europa, położonym przy samym deptaku, dlatego mogliśmy poruszać się pieszo i odpoczywać od samochodu 🙂 Dzieci oczywiście naciągały nas na rózne atrakcje, myślałam, że to tylko wakacje nad morzem z dziećmi są trudne pod tym względem, ale i tutaj było atrakcji i pamiątek mnóstwo, na każdym kroku 🙂

Pijalnia Polanica Zdrój
Kolorowa fontanna w Polanicy
Park zdrojowy Polanica Zdrój
Polanica Zdrój - Letni tor saneczkowy
2013-08-01

10 sierpień 2013 22:11

radość dzieci jak zwykle bezcenna

Polanicę pamiętam, jak ściorany schodziłem z gór Stołowych patrzyli się tam na mnie jak na marsjanina :-)

10 sierpień 2013 19:08

Super, my przez Polanicę tylko przejechaliśmy niestety brak czasu, ale udało się nam zatrzymać na chwilę w Kudowie Zdroju. Widać że humory dopisują, a to najważniejsze. Pozdrawiam

10 sierpień 2013 07:18

Tak,zdroje  w Dolinie Kłodzkiej robią wrażenie:-) Kiedyś zrobiliśmy sobie taki dzień wycieczkowo-zdrojowy :-)

10 sierpień 2013 06:58

To prawda, że dzieci mają sokoli wzrok w dziedzinie wszelkich atrakcji, a żeby cały dzień nie marudziły, to trzeba im dawkować, obiecywać i wybierać mniejsze zło, czyli tańsze oferty 😉 A Polanica faktycznie piękna, większość miejscowości w Kotlinie Kłodzkiej wywarło na mnie duże wrażenie, niektóre już wcześniej widziałam, inne nie, ale ogólnie polubiłam miejscowości zdrojowe z tymi cudnymi parkami zdrojowymi.

09 sierpień 2013 23:06

Piękna miejscowość.

Ostatnio edytowany: 2013-08-09 23:07

09 sierpień 2013 22:46

Dzieci wszędzie widzą coś atrakcyjnego dla siebie:-) Na szczście moje są już dorosłe,więc ten temat już poza mną. Chyba ,że wnusia podrośnie,to zcznie się pewnie od nowa:-) A Polanica Zdrój ładna miejscowość,byliśmy tam 3 lata temu.Nie wszystkie zaległe wycieczki do tej pory opisałam.