Czernichów, Międzybrodzie Żywieckie i Góra Żar w Beskidzie Małym

Gór Żar

Majowy "letni" dzień nad Jeziorem Międzybrodzkim. Kolejność zdjęć może zmylić, ranek rozpoczęliśmy od rowerka wodnego, bałam się o Dominikę, że może spanikuje itp, ale świetnie sobie poradziła, siedziała sama dzielnie z tyłu, choć musiałam ją mieć na oku cały czas. Jak to nasze dzieci, po 15 minutach zaczęły się nudzić, więc pozwoliliśmy im sterować rowerkiem, od razu zrobiło się ciekawiej ich zdaniem 🙂

Potem leżakowanie na plaży, mamy już swoje miejsce w Czernichowie. Nad głowami co chwila rozlegał się motor samolotu wyciągającego szybowce w górę. To skłoniło nas, by po leniuchowaniu wybrać się na Górę Żar żeby zobaczyć sprzęt z bliska.

Góra Żar

Szczyt sobie podarowaliśmy tym razem, najpierw podjechaliśmy pod dolną stację Kolejki szynowej, a później zjechaliśmy kawałek tam, gdzie startują szybowce. Stało ich całkiem sporo, widzieliśmy, jak 2 z nich zostały uniesione za sprawą samolotów. Wystarczyło lekkie szarpnięcie samolotu, by lekki szybowiec już unosił się w powietrzu. Fajny widok.

Lotnisko szybowców na Górze Żar
Jezioro Międzybrodzkie
2012-04-29

10 maj 2012 08:57

Dziękuję wszystkim 🙂 Obfocić to bym chciała, ale w tej maleńkiej klitce to mogłoby być cięzko, cos zauważamy u siebie klaustrofobię ostatnio z Łukaszem 🙂

Ale podziwiam takich odważnych, podczas całej Majówki oprócz tych samolotów i szybowców jeszcze sporo paralotniarzy nad Górą Żar było, ale jakoś nie weszli mi w kadr 🙂 Też fajna sprawa.

Kolejką nie jechaliśmy, mielismy pokusę ale zostawilśmy to na zaś, nie wiem jakby Dominika zareagowała, a już dość wrażeń miała.

Ostatnio edytowany: 2012-05-10 08:58

09 maj 2012 22:02

Fajnie! Aniu,  nie miałaś ochoty  polecieć takim szybowcem i obfocić świat z góry?

09 maj 2012 21:55

Ci co łapią w kadry samoloty to chyba spoterzy🙂, Pieknie prawie jak wakcje. Pozdrowienia

09 maj 2012 21:27

...i do tego kolejka na Żar, która niegdyś woziła ludzi na Gubałówkę. Ślicznie. Pozdrawiam

09 maj 2012 21:14

Ale frajda dla całej Rodziny! Kolejka na Żar, szybowce, rower wodny, a przy tym ten błękit nieba nad głową! Superowa wyprawa. Pozdrawiam :-)

09 maj 2012 20:38

Wow!!! coś nowego fajne u nas mają być jakieś zawody lotniarzy chyba się wybierzemy , pozdrawiamy

09 maj 2012 19:54

Dzięki 🙂 również pozdrawiam 🙂

09 maj 2012 19:11

Sliczne foty Aniu.Fajna wyprawa.Zwiedzanie i wypoczynek.pozdrawiam🙂))