Wisła Czarne - Dolina Białej Wisełki i Szczyrk

Dolina Białej Wisełki to idealne miejsce na rodzinne spacery, droga asfaltowa pozwala nawet wędrować z wózkiem i malutkimi dziećmi. Dochodzi się nią do Kaskad Rodła, dalej na Baranią Górę trzeba iść już szlakiem.

My nie doszliśmy do samych Kaskad Rodła, bo nie bylismy przygotowani na długie wędrowanie, a nie myśleliśmy że to aż tak daleko, z dziećmi każda odległość jest spora🙂 Ale widzieliśmy kilka fajnych mniejszych progów i kaskad, a co najlepsze, w sandałkach stąpaliśmy po śniegu, którego spore płaty jeszcze zalegaly w dolinie.

Dolina Białej Wisełki

Odwiedziliśmy też Jezioro Czerniańskie w Wiśle Czarne, sporo żab tam natrafiliśmy, naprawdę sporo.

Oczywiście wodospad, a potem już Przełęczą Salmopolską do Szczyrku. Tutaj kilka fajnych budowli tradycyjnych - Gospoda Polska z odciśniętymi dłońmi słynnych Polaków, Stara Karczma i Stary Młyn.

Biała Wisełka
Kościół Św. Jakuba w Szczyrku
2012-04-29

11 czerwiec 2013 13:11

Najgorzej jak się w domu siedzi, ale jak już się gdzieś wyjedzie to już zima taka nie straszna, wystarczy pozytywne nastawienie i już jest gwarantowana fajna zabawa. Wtedy szliśmy prawie 3 godziny, a najlepszy był powrót jak tata na sankach ciągnął i wywracał dzieci. Banany od ucha do ucha

11 czerwiec 2013 12:10

Dzięki 🙂 No nieźle, żeby tak więcej słońca zimą było, to byłaby cudna 🙂

11 czerwiec 2013 10:56

Aniu, robicie piękne zdjęcia. Latem widzę że też jest tam cudnie. Ale muszę przyznać z mojego punktu widzenia, że zimą natura na takich potokach ma większe pole do popisu i pewnie w każdym roku ta sceneria jest inna.

09 maj 2012 19:15

Aniu w Dolinie Białej oraz w Dolinie Czarnej Wisełki bylam zimą, wtedy wszystko było pokryte białym puchem. Teraz na twoich fotach wszystko w przepięknych kolorach.pozdrawiam🙂))

08 maj 2012 09:12

Ano 🙂 Inwazja żab

08 maj 2012 09:08

[cytuj autor='Lebiedzik Stanisław'] Po zachowaniach żab widać, że to już maj na całego. [/cytuj]

Nie dość ,że ich dużo to fotka pokazuje ,że będzie ich więcej !!!!

08 maj 2012 08:30

Toju zanim zobaczyłam Twoje zdjęcie, wiedziałam o czym mówisz, też przy nim przystanęliśmy, żeby zobaczyć jak drzewo rośnie na półce skalnej. Świetna sprawa, inne drzewa też tam ciekawie rosną, do góry nogami, skośnie i dziwacznie. Bardzo ładne to miejsce zimą siętam ponoć odbywają kuligi z pochodniami, musi to być świetna sprawa.

08 maj 2012 08:20

Piękne tereny. Idąc doliną Białej Wisełki można zobaczyć  ciekawie rosnące drzewo - na takim równiutkim skalnym bloku. Nas zachwyciło.

Pozdrawiam całą rodzinkę wędrowców🙂

07 maj 2012 20:27

Urocza rodzinna wyprawa Aniu! Wodospad na Wiśle wzburzony, czuję krople wody na ekranie:-))) Pozdrawiam łazików :-)

07 maj 2012 18:14

Tak, widzieliśmy Pałacyk z dala, rok temu zwiedzaliśmy go z bliska, tym razem nas kaskady interesowały, nawet Wisłę centrum ominęliśmy, bo znamy dobrze. A żaby, a raczej ich ilość mnie zszokowała. Rechot było słychać już z oddali, ale myślałam że gdzieś siedzą w krzakach jak to zwykle, a tu cała plaża w żabach, trzeba było uważać żeby nie rozdeptać.

07 maj 2012 17:52

Po zachowaniach żab widać, że to już maj na całego. Ze zbiornika w Czarnem płynie woda do naszych domów, a nad zbiornikiem widać Pałac Prezydencki, gdzie aktualny prezydent RP często przebywa. Poza tym jak zwykle wiele radości pokazują Twoje zdjęcia. Pozdrawiam